اخبار ورزشیتوپ و تور

داورزنی: تمام تلاش‌مان این است که مسابقات را بدون مشکل به پایان برسانیم و از رقابت و حضور در کنار هم لذت ببریم

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: تمام تلاش‌مان این است که مسابقات را بدون مشکل به پایان برسانیم و از رقابت و حضور در کنار هم لذت ببریم.

به گزارش پیشرو ورزش، قرعه‌کشی بیست‌و‌دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا امشب (دوشنبه ۳۰ مرداد) در هتل دیاکو برگزار شد و تیم‌های صعود کرده به مرحله نهایی حریفان خود را شناختند.

براساس قرعه کشی صورت گرفته تیم‌های ملی ایران با پاکستان، ژاپن با بحرین، قطر با تایلند، کره‌جنوبی با اندونزی، چین با هند و چین‌تایپه با عراق روبرو خواهند شد.

محمدرضا داورزنی در حاشیه قرعه‌کشی این رقابت‌ها با تبریک به تیم‌های صعودکرده به مرحله حذفی اظهار داشت: ارومیه یکی از مهمترین شهرهای ایران در رشته والییال است و این رشته برای مردم شهر بسیار مهم است. چند بازیکن تیم ملی هم به این شهر تعلق دارند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران خاطرنشان کرد: برایمان بسیار مهم است که این مسابقات را بدون مشکل و به خوبی به پایان برسانیم و امیدوارم تا پایان این مسابقات از رقابت والیبالی و حضور در کنار یکدیگر لذت ببریم.

یرمک سرلیبایف، رئیس قزاقستانی کمیته کنترل بیست و دومین دوره رقایت های والیبال مردان آسیا ۲۰۲۳ نیز در این جلسه ضمن تشریح قوانین صعود تیم‌ها به مرحله حذفی و نحوه جایگذاری نام آن‌ها در گلدان‌های قرعه‌کشی، کنترل و اجرای مراسم قرعه‌کشی را برعهده داشت.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از روز شنبه ۲۸ مرداد با حضور ۱۷ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه آغاز شده است، چهارم شهریورماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور اعضای کمیته کنترل، اعضای کمیته برگزاری و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات برگزار شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا