اخبار ورزشیسایر اخبار

دانشگاه جامع علمی کاربردی، پاسخگوی نیاز های بازار کار

الهام کیان مهر، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری در گفتگو با پیشرو ورزش اذعان نمود:

یکی از اهداف اولیه این مرکز توسعه آکادمیک صنعت اسب و همچنین تربیت کارشناسان برجسته در حوزه کسب و کار ورزشی و معرفی مدیران جوان با دانش و توانمندی بالا به حوزه ورزش کشور می باشد. وی همچنین افزود، مرکز علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری از سال ۱۳۸۹ با دو رشته مربیگری پایه سوارکاری و پرورش اسب در مقطع کاردانی آغاز به کار نموده و امروز با بیش از ۵۵۰ دانشجو در ۱۵ رشته در حوزه ی ورزش ، مدیریت و دامپزشکی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت می نماید.
کیان مهر در خصوص ویژگی های مرکز خاطر نشان نمود، ما تنها مرکز زیر مجموعه فدراسیون سوارکاری هستیم و فارغ التحصیلان کاردانی مربیگری پایه سوارکاری ما بعد از پایان دوره تحصیل با آزمون عملی کارت مربیگری درجه ۳ دریافت می نمایند.
وی با اشاره به اقدامات مرکز در راستای دانش بنیان شدن و تحقق شعار سال گفت: این دانشگاه دارای مجوز مرکز نوآوری و همچنین در حال تبدیل شدن به مرکز رشد می باشد.
وی همچنین متذکر شد، پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی از یکم تیرماه آغاز و به مدت محدودی ادامه دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا