اخبار ورزشیسایر اخبار

دادگر: برای ترخیص فشنگ‌ها از خارجی‌ها هم بیشتر برای ما سخت‌گیری می‌کنند/نمی‌شد تیم را به هند اعزام کنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی با تفنگ گفت: متاسفانه برخی‌ در کشور خودمان بیشتر از کشورهای خارجی برای مان سخت‌گیری می‌کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت، علی دادگر در خصوص اینکه شرایط تیم ملی اظهار داشت: همانطور که می‌دانید فدراسیون تیراندازی بعد از ۷۲ سال از المپیک بیشترین سهمیه را دارد، البته به دلیل ویروس کرونا فعلا اردوها تعطیل است اما با هماهنگی مربی تفنگ و تپانچه برنامه‌هایی داریم که آماده سازی ادامه داشته باشد.

وی افزود: ۲-۳ روز پیش فدراسیون هند اعلام کرد برای ورود به کورشان ۱۴ روز قرنطینه در نظر گرفته و به همین دلیل امکان حضور ما در این مسابقات وجود نداشت و به همین دلیل به فدراسیون جهانی اعتراض کردیم چون ممکن است به خاطر عدم حضور در این مسابقات بازیکنان ما در رنکنیگ و گرفتن سهمیه دچار مشکل شوند اما در نهایت فدراسیون جهانی اعلام کرد رنکینگ با توجه به شرایطی که به وجود آمده تغییر نخواهد کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با تفنگ که با برنامه رکورد صحبت می‌کرد در خصوص ترخیص فشنگ‌ها از گمرک و اینکه چرا این موضوع طول کشیده است گفت: ما مکاتبات لازم را انجام دادیم ولی در اینجا گلایه هایی هم دارم چون متاسفانه برخی‌ها در کشور خودمان بیشتر از کشورهای خارجی برای مان سخت‌گیری می‌کنند.البته در این بین نیازی به هماهنگ کردن وزیر ورزش نیست ولی این فشنگ‌ها الان در فرودگاه امام(ره) است ولی تا این لحظه به ما تحویل داده نشده است. شما نگران نباشد و ما در حال پیگیری و حل و فصل کردن این موضوع هستیم.

وی خاطر نشان کرد:۳-۴ دستگاه در این مساله درگیر هستند ولی مشکل حادی وجود ندارد. برخی از فشنگ‌ها تا روز دوشنبه ترخیص می‌شود ولی در هر صورت با توجه به شرایط فعلا اردوها تعطیل است. ان شاالله بخش دیگری هم به زودی ترخیص خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 11 =

دکمه بازگشت به بالا