اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

خمز: در همه بازی‌ها با وجود برتری یک بر صفر موقعیت گل زیادی ایجاد کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هیچ وقت روی کیفیت بازیکنان تراکتور شک نداشتم‌.

به گزارش پیشرو ورزش، پاکو خمز پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال تراکتور مقابل هوادار در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: قبل از شروع نشست خبری باید به خانواده و دوستان پدرو، یکی از بزرگ‌ترین خبرنگاران ورزشی اسپانیا بابت درگذشتش تسلیت بگویم. از نزدیک او را می‌شناختم و دوست قدیمی من است. این برد را به او و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم.

وی درمورد اینکه تراکتور پس از ۲ باخت در هفته‌های ابتدایی لیگ ۳ پیروزی متوالی را بدون گل خورده به اتمام رسانده است، گفت: دلیل این موضوع حفظ آرامش تیم بود.

سرمربی تراکتور درخصوص عملکرد خوب اخیر حسین پورحمیدی و اینکه برتری‌های یک بر صفر او را نگران نمی‌کند، گفت: هیچ وقت روی کیفیت بازیکنان تراکتور شک نداشتم. در واقع بازیکنان هم مانند مربیان اشتباه می کنند اما همیشه به حسین اعتماد داشتیم و آینده فوق‌العاده‌ای در انتظار این دروازه‌بان بزرگ است. خدا را شکر او را در تراکتور داریم.

خمز عنوان کرد: درمورد برد‌های یک بر صفر بیشتر نگران می‌شدم اگر موقعیت خلق نمی‌کردیم. در همه بازی‌ها با وجود برتری یک بر صفر موقعیت گل زیادی ایجاد کردیم. اگر موقعیت ایجاد نمی‌کردیم نگران می‌شدم. برخی مواقع فرصت‌ها را خراب می‌کنید یا شانس ندارید و در زمانی توپ‌هایتان وارد دروازه نمی‌شود اما تا وقتی فرصت ایجاد کنیم، نگرانی ندارم.

وی درخصوص اینکه سال گذشته و امسال به او درمورد درنیاوردن بازی های بزرگ انتقاد شده است، توضیح داد: (مدیر رسانه‌ای تراکتور در این لحظه گفت سال گذشته سپاهان و استقلال را بردیم) مقابل هر تیمی سعی می‌کنیم فوتبال خوبی بازی کرده و برنده باشیم. سال گذشته نیز استقلال و سپاهان را بردیم و مقابل پرسپولیس نیز در ثانیه آخر گل سوم را خورده و بازنده شدیم. امسال هم ذهنیت ما این نیست برابر برخی تیم‌ها برنده شویم. برخی بازی‌ها را می‌بریم. در برخی بازی‌ها نیز تیم دیگری بهتر است و امکان دارد برنده شود. سعی داریم در تمام مسابقات خوب بازی کنیم. مشکل دیگری هم که داریم این است برخی زمین‌ها در لیگ ایران شکلی نیست که به ما در این زمینه کمک کند. با این وجود سعی می‌کنیم فوتبال خوب و قشنگ ارائه بدهیم. خیلی مواقع نیز بچه‌ها با وجود خوب نبودن زمین تلاش کرده و خوب بازی می‌کنند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که امروز از کیفیت تیمش راضی بود یا نتیجه، عنوان کرد: وقتی تیمی بازی را می‌برد خوشحال هستیم اما وقتی بیشتر خوشحال هستم که تیم من خوب بازی کرد و موقعیتی به حریف ندهد. امشب نیز به جز صحنه آخر که دفاع ما توپ را لو داد و بازیکن‌ حریف با پورحمیدی تک به تک شد و یک ضربه سر، موقعیت دیگری نداشتند. تیم من خوب بازی کرد. هدف ما این است بازی به بازی خوب بازی کرده و پیشرفت کنیم. امروز هم بهتر بازی کردیم. با وجود اینکه حریف تیمی سخت و بازی کردن در چنین زمینی سخت بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا