اخبار ورزشیفوتبال ایران

خطیبی:بابت باخت عذر می خواهم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با یک برنامه دیگر تمرین کرده بودیم اما به خاطر مصدومیت یکی دو بازیکن سیستم را عوض کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی در نشست خبری پس از شکست مقابل هوادار اظهار داشت: بازی جانداری از هردو تیم بود. هوادار خوب تلاش کرد. می خواستند پرس از جلو کنند تا بازیسازی از عقب ما دچار مشکل شود. گلی هم که خوردیم روی همین کار بود. روی اشتباه فردی توانستند به گل برسند. چند بازیکن ما نبودند. با یک برنامه دیگر تمرین کرده بودیم اما به خاطر مصدومیت یکی دو بازیکن سیستم را عوض کردیم.

وی افزود: بعد از گل تلاش کردند حفظ گل کنند. روی ایستگاهی ها تلاش کردیم اما موفق نبودیم. بازی را باختیم. هر موقع تیم ببرد برای بازیکنان و باشگاه است. مطمئنم شرایط بر می گردد. اینطور نیست که همیشه یک تیم ۴ بازیکن نداشته باشد. نگران هیچ چیز نیستم. بابت باخت از هواداران و مردم اراک عذرخواهی می کنم. درست است که خوب بازی می کنیم ولی با برد همراه نمی شود.

خطیبی گفت: بازیکنان را همراهی می کنم ولی کم و کاستی هایی داریم. در همین نیم فصل ببینید تیم ها مانند فولاد چطور تقویت کردند. با همین بازیکنان اگر مصدومان هم برسند که بازیکنان تاثیرگذار هم بودند، تیم بر می گردد. امروز تیم هوادار به خاطر تقویتی که داشته واقعا فوتبال بازی کرد. به خاطر باخت عذرخواهی می کنم. ایممان دارم این تیم بر می گردد. امیدوارم بچه ها را از نظر روحی روانی به هم نریزیم. همه باید حمایت کنند. سعی کنیم از نظر روحی روانی و تمرینات شرایط خوبی داشته باشیم. مدتی در زمین نامناسب تمرین می کردیم. الان زمین خوب است. ان شاالله دربازی های آینده جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه اعضای تیم به خاطر نتایج نامناسب درصدی از قراردادهایشان را جریمه شده‌اند اما حقوق مدیرعامل باشگاه افزایش ۱۵ میلیون تومانی داشته، عنوان کرد: این سوالات اصلا در حوزه من نیست. نمی‌دانم و برای اولین بار است که می‌شنوم، بهتر است دخالت نکنم، در مورد جریمه‌ها هم اگر خودشان صحبت کنند بهتر است. من فقط در مورد کار فنی می‌توانم صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم همیشه با باشگاه و مدیران در هر زمینه‌ای همراه بودم. در مورد بقیه مسائل نمی‌توانم جواب بدهم و در مورد مسائل فنی می‌توانم صحبت کنم.

خطیبی در خصوص اینکه آلومینیوم اراک در نیم فصل اول از نظر فنی کیفیت خوبی داشت اما اکنون از نظر فنی افت کرده، به طوری که تعداد پاس‌ها به بیش از ۴ نمی‌رسد و بازیکنان هم خوب نمی‌دوند، گفت: ما GPS داریم که همه چیز را نشان می‌دهد، اگر ببینیم بازیکنی نسبت به قبل افت داشته، سعی می‌کنیم بازیکن دیگری را جایگزین کنیم، ولی موردی که داشتیم این است که؛ اگر در تیمی یک بازیکن اصلی بازی نکند، شاکله‌اش بهم می‌خورد. ما امروز سه بازیکن تاثیرگذار را نداشتیم و نبودشان تاثیر داشت. این را هم پیش بینی کرده بودیم. به بچه‌ها گفتم اول برای گل نخوردن به زمین بروید، در پست‌های اصلی محدود بودیم و این مسئله روی بازی تاثیرگذار بود. امیدوارم در بازی آینده به این شکل نباشد که در یک بازی این همه بازیکن را نداشته باشیم.

وی در خصوص نبود رامتین سلیمان‌زاده اظهار داشت: نبود او خیلی تاثیر داشت، دیروز برای او اتفاقی افتاد، از بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان احساس درد داشت، فکر می‌کردیم می‌رسد اما پزشکان گفتند اگر در این بازی، بازی کند چند بازی را از دست می‌دهد. تصمیم گرفتیم استراحت کنیم تا او را برای بازی‌های بعدی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد کمبود بازیکن خلاق یا شوت‌زن در تیمش عنوان کرد: ما بازیکن خلاق داریم و امروز هم او را به زمین فرستادیم، ولی فکر کنم امید سینک نتوانست کاری که گفته بودیم انجام بدهد. نقی‌زاده هم مصدوم است و او را متاسفانه نداشتیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا