اخبار ورزشیورزش تهران

حضور و مشارکت خوب جامعه ورزش و جوانان استان تهران در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس

جامعه ورزش و جوانان استان تهران، روز جمعه با حضور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، بار دیگر انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حمایت خود را از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، خانواده بزرگ ورزش و جوانان پایتخت متشکل از مسئولان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه دیگر مسئولین ورزش حوزه ها، هیات های ورزشی پایتخت، قهرمانان و ورزشکاران همگام با جامعه ورزش کشور و همراه با ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی با حضور در میدان فلسطین و در ادامه با پیوستن به راهپیمایی بزرگ روز قدس، همبستگی خود را با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین پرشورتر از گذشته به نمایش گذاشتند.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونان و دیگر مسئولان وزارت ورزش، گل محمدی مدیر کل، روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و حوزه ها و روسای هیات های ورزشی پایتخت همراه با ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی بویژه کاراته کاها، تکواندوکاران، جودوکاران، ورزشکاران سه گانه و ورزشکاران حوزه ها، در حمایت از مردم بی گناه و مظلوم فلسطین همراه با جامعه بزرگ ورزش کشور حضور گسترده ای را در این راهپیمایی داشتند و بار دیگر همبستگی خود را با جهان اسلام فریاد زدند.
در جریان این مراسم، قهرمانان و ورزشکاران با لباس های ورزشی و متحدالشکل حضور یافتند تا پایبندی جامعه ورزش و جوانان استان تهران را به ارزشهای انقلاب و آرمان های مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا