اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) دولت‌آباد برای دیدار چهره‌ به چهره با مردم

کیومرث هاشمی “سرپرست وزارت ورزش و جوانان” به مناسبت هفته دولت و جهت دیدار چهره به چهره با مردم دولت آباد شهرری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) حضور یافت.

به گزارش پیشرو ورزش ، در این دیدار “کیومرث هاشمی” دستاوردهای دولت در حوزه ورزش و جوانان را تشریح و برنامه‌های آتی دولت در این دو حوزه را برای مردم بازگو کرد.
“علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی و محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و فرماندار شهرری نیز در این برنامه سرپرست وزارت ورزش و جوانان را همراهی کردند.
کیومرث هاشمی در دیدار چهره به چهره با مردم شهرری ظهار داشت: خیلی خوشحالم که امشب در مکان پرمعنویت و پرجذبه در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن(ع) حضور پیدا کردم.
وی افزود: طبق آن چیزی که شنیدیم مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و جزو سرآمدهای مساجد کشور است. حدود ۳۰۰ شهید از این مسجد تقدیم انقلاب شده که واقعا ارزشمند است. بوی شهدا را می توان از این مساجد حس کرد و این برکت برای کشور دارد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدوارم که لیاقت داشته باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم. حضور در این اماکن مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. وظیفه ما خدمتگزاری به مردم است چراکه خدمت به مردم بزرگترین شأنی است که باید برای خودمان قائل باشیم و باید به آن افتخار کنیم.
هاشمی با اشاره به ظرفیت بالای شهرری در ورزش کشور اظهار داشت: در مجموعه ورزش شهرری چهار مدال‌آور المپیک داریم و این بیانگر این است که در عرصه ورزش قهرمانی این شهر استعداد دارد و می‌طلبد که باید توجه بیشتری به ورزش این خطه داشته باشیم.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وقتی در جمع‌های اینچنینی حضور پیدا می‌کنیم متوجه مشکلات و کمبودهای منطقه می‌شویم. آقای جوادی از مدیران جهادی کشور هستند که شب و روز خود را وقف مردم کرده و نیاز است که برای حل مشکلات به ایشان کمک کنیم.
هاشمی گفت: با همفکری دوستان در اداره کل تهران بررسی خواهیم کرد آن نیازهایی را که در کوتاه مدت می‌توانیم برای این شهر انجام دهیم تا این سفر ما دستاوردی داشته باشد. در کنار آن برنامه ریزی بلند مدت نیز خواهیم داشت که طرح‌های خوبی را در این منطقه برای توسعه ورزش ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: یک طرحی که ما داریم این است که از ظرفیت برخی مساجد برای تجهیز وسایل ورزشی استفاده کنیم تا نوجوانان و جوانان بتوانند از حداقل امکانات استفاده کنند‌.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سرانه‌های ورزشی تنها شامل اماکن متعلق به وزارت ورزش و اداره کل استان نیست، بلکه برخی سالن‌های ورزشی وجود دارد که در اختیار آموزش و پرورش است و می‌توان با تعامل از ظرفیت این سالن‌ها نیز استفاده کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا