اخبار ورزشیفوتبال ایران

گفتگوی حسین شیرازی مقدم مدیر پیشرو ورزش با مدیر موفق تیم فوتبال جوانان آینده نگر

با توجه به عملکرد مطلوب تیم فوتبال جوانان آینده نگر ، به سراغ مدیر این تیم رفتیم و در سال نو گفتگویی را با علی اسعدی راد ترتیب دادیم.

به گزارش پیشرو ورزش ، مشروح این گفتگو  با علی اسعدی راد (مشاور عالی کانون جوانان ، مدیر پایگاه و تیم فوتبال جوانان آینده نگر) تقدیم شما مخاطبان خوب می شود:

با سلام؛
ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ ، از تیم فوتبال جوانان آینده نگر رضایت دارید؟

سلام عرض می کنم خدمت شما، عید باستانی و فرا رسیدن سال نو رو تبریک عرض می کنم. فعالیت تیم فوتبال بطور کلی با توجه به زحمات کادر فنی تیم رضایت بخش هست.

چه برنامه هایی برای تیم در سال جاری دارید؟

در مورد برنامه های سال جاری باید خدمتتون عرض کنم تلاش می کنیم با نظم بیشتر تمرین ها رو برای آمادگی بیشتر تیم داشته باشیم و تلاش می کنیم در سطح بازیهای محلی فعالتر ظاهر بشیم که البته باید این نکته رو هم بگم که تحقق بخشی از این برنامه ها به وضعیت کرونا در کشور برمی گردد و اینکه تیم های دیگه از انجام بازی استقبال کنند یا خیر

جوانان آینده نگر فقط در فوتبال و رده آقایان فعالیت خواهد کرد؟

هدف جوانان آینده نگر فعال شدن و تشکیل همه تیم های ورزشی هم آقایان و هم خانمها هست. که متاسفانه مشکلات زیادی سر راهمون هست که تلاش می کنیم این موانع رو با لطف خدا از سر راه برداریم و روی کمک مسئولین هم حساب نمی کنیم.

به نظرشما ایجاد همدلی چقدر می تواند به شاکله و کیان یک تیم کمک کند؟

ما تا اینجا کار هم فقط با همدلی کارمون رو پیش بردیم و با توکل به خدا با همدلی کار رو ادامه خواهیم داد هر چند که با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما دست تلاش برنمیداریم و بر نخواهیم داشت.

با ایجاد انگیزه بین بازیکنان چقدر موافق هستید؟ در این راستا چه اقداماتی مدیریت تیم انجام داده است؟

به شخصه همیشه تلاش کردم تا حد امکان برای تیم محیط شاد و مفرح رو فراهم کنم و در حد بضاعت ناچیزی که داشتم تلاش کردم این امر مهم رو تحقق ببخشم مثل تقدیر ماهانه ای از بازیکنان برتر انجام میشه.

به نظر شما تمرین ها و مسابقات سال ۹۹ چطور بود؟

تمرین ها که زیر نظر کادر فنی و تلاش بی وقفه خود شما بطور منظم انجام شد و ثمره خوبی هم داشت اما مسابقات تا حد زیادی تحت تاثیر شرایط کرونا قرار گرفت که از عهده ما خارج بود ولی در کل رضایت بخش بود و ان شاءالله بهتر هم خواهد شد.

در خصوص عنوان برترین بازیکن سال ۹۹ تیم فوتبال جوانان آینده نگرنظرتان را بفرمایید؟

سعی کردم در این خصوص زیاد در کار کادر فنی دخالت نکنم اما پیشرفت محسوس، رعایت مسائل اخلاقی و فنی و تلاش بی وقفه فرد رو مد نظر قرار دادیم ولی معتقدم باید تا ۸۰ درصد با نظر کادر فنی این تحقق پیدا کنه.

چه برنامه های ویژه ای برای آینده ی این تیم که سه سال است تشکیل دادید دارید؟

فعلا با شرایط موجود باید در سطح محلی و منطقه خودمون فعالیت داشته باشیم. در مرحله بعد تلاش داریم با ثبت تیم به مرحله داستانی و در بلند مدت کشوری برسیم.

سخن پایانی؟

از زحمات بی دریغ شما کمال تشکر رو دارم. امیدوارم به لطف خدا و تلاش خودمون همه موانع رو از سر راه برداریم و تاکید می کنم در این راه فقط چشم امید به عنایت خدا رو داریم و نه مسئولین مدعی.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا