اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسینی: بزرگ‌ترین اشتباه آلومینیوم این است که تصور کند با ۳ برد اتفاق عجیبی افتاده است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دیدار خیلی مهمی برای ما بود و با یک تیم سختکوش بازی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید مجتبی حسینی پس از برتری ۲ بر صفر آلومینیوم اراک مقابل شمس آذر قزوین در نشست خبری، اظهار داشت: بازی خیلی مهمی برای ما بود. با یک تیم سختکوش بازی داشتیم و سعی کردیم در طول هفته بازی‌های شمس آذر را بررسی کنیم. می‌دانستیم نباید در دام این تیم بیفتیم. از بازی قبلی شمس آذر، بچه‌های ما درس خوبی گرفته بودند. می‌دانستیم باید مقداری صبور باشیم. در ادامه بچه‌ها توانستند روی یک کار تیمی به گل اول برسند. توانستیم در دقایقی فشار آنها را تحمل کنیم. پس از گل دوم نیز، موقعیت‌های خیلی خوب دیگری به دست آوردیم که می‌توانستیم با زدن گل سوم، بازی را برای خود راحت‌تر کنیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی عنوان کرد: البته نزدن گل سوم چیزی از ارزش بچه‌های ما کم نمی‌کند زیرا واقعا زحمت کشیدند. باید به تک تک آنها خسته نباشید و تبریک بگویم که امشب با دل، روح و قلب‌شان برای آلومینیوم بازی کردند. همین طور از حضور خوب و پرشور تماشاگران خانم و آقایی که امشب به ورزشگاه آمدند و به ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و امیدوارم این روند خوب را پس از لیگ نیز حفظ کنیم.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به درگذشت مامور نیروی انتظامی قبل از این مسابقه، تاکید کرد: به خانواده محترمش تسلیت می‌گویم. او قرار بود به برگزاری بازی کمک کند اما این اتفاق تلخ برایش افتاد.

حسینی درمورد نامشخص بودن زمان دیدار بعدی آلومینیوم گفت: ما هم این موضوع را نمی‌دانیم و مقداری کارمان سخت می‌شود. مجبوریم مانند سایر تیم‌ها به بچه‌ها تعطیلی بدهیم تا پس از آن کارشان را شروع کنند. امسال کارمان بسیار دشوار است و نباید فکر کنیم با این ۳ برد، خیلی اتفاقات عجیبی افتاده است. تجربه این را دارم در سال اولی که در پیکان بودم، از ۴ بازی ۱۰ امتیاز گرفتیم اما در ادامه دچار افت محسوسی شدیم. با بچه‌ها نیز در این مورد صحبت کرده و گفتم تا جایی که ممکن است باید در نیم فصل اول امتیاز جمع کنیم. اصلا نباید کار را دست کم بگیریم زیرا در این حالت بزرگ‌ترین اشتباه را کرده‌ایم.

وی درپاسخ به این سوال که با توجه به ساعات محدودی که تا پایان نقل و انتقالات زمان باقی مانده، آیا بازیکن جدیدی به خدمت می‌گیرند، گفت: سهمیه لیگ برتری ما پر است. اگر بتوانیم بازیکن آزادی بگیریم با توجه به اینکه در این بخش ۲ سهمیه داریم، پس از این زمان جذب خواهیم کرد اما در این زمان محدود بازیکن نمی‌گیریم. این ۲ سهمیه نیز مربوط به بزرگسالان است.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به اینکه آیا دروازه‌بان دوم این تیم از لحاظ آمادگی به احمد گوهری می‌رسد، توضیح داد: دروازه‌بان‌ دوم ما محمد حنیفه است که استعداد خیلی خوبی دارد. متولد سال ۱۳۸۴ است و ۱۸ سال بیشتر سن ندارد اما یک بازیکن خیلی مستعد است و به او خیلی اطمینان داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا