اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: باید راه بردن را یاد بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید مقابل آلومینیوم پیروز می شدیم و گل بچه گانه ای دریافت کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیمی که مستحق امتیاز و پیروزی بود ما بودیم. بازی خیلی بهتری انجام دادیم. موقعیت‌های خیلی بهتری داشتیم. تیم اراک موقعیت چندانی نداشت و یک گل بچگانه خوردیم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما امروز خوب بازی کردند. سعی کردیم با تغییر سیستم و با تغییر روش پرس تیم‌مان را بالا ببریم. حتی دروازه‌بان آنها را به کرات پرس کردیم. اجازه بازی‌سازی به دفاع وسط‌های آنها ندادیم. همه چیز خوب بود. اما وقتی متأسفانه روی نتیجه یک بر صفر موقعیت گیرت می‌آید و گل نزنی و بازی را ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر نکنی هر آن انتظار باید داشته باشی که گل بخوری. متأسفانه این اتفاق برای ما افتاد و یک گل بچگانه خوردیم. اما این شایستگی و زحمات بچه‌های ما کم نمی‌کند فقط بازیکنان ما باید بردن را هم یاد بگیرند چون فوتبال خوبی بازی می‌کنند. امیدوارم این بازی تجربه خوبی برای ما شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص داوری اذعان داشت: در خصوص داوری نمی‌شود صحبت کرد آدم بهانه‌گیری هم نیستم و سعی می‌کنم فقط در مسائل فنی صحبت کنم اما نمی‌دانم داور امروز چرا پنالتی گرفت و چرا پنالتی را برگرداند و صحنه‌های دیگر هم اتفاق افتاد. نمی‌دانم؛ امیدوارم داوران ما تجربه بیشتری پیدا کنند و بیشتر از داوران الیت ما استفاده شود. در این هفته کمتر از داوران دلیت استفاده شد دلیلش را هم نمی‌دانم. داوران دیگر را هم که برای قضاوت انتخاب می‌کنند امیدوارم پیشرفت کنند و طوری نشود که تیم‌ها ضرر کنند. من دقیقاً در خصوص داوری نمی‌توانم صحبت کنم.

حسینی در خصوص بحث مجوز حرفه‌ای و اینکه آیا پیکان امکانات گرفتن مجوز حرفه‌ای را دارد یا خیر، عنوان کرد: اجازه دهید اول سهمیه آسیایی را بگیریم بعد در این خصوص صحبت کنیم. الان در این خصوص نمی‌شود صحبت کرد اگر ما سهمیه آسیایی را بگیریم در این خصوص صحبت می‌کنیم. البته پیکان باشگاهی است که حداقل‌ها را دارد ما زمین اختصاصی داریم، سالن‌های سرپوشیده داریم و به هر شکل باشگاهی است که حداقل امکانات را دارد. اما ما باید قبول کنیم که در فوتبال‌مان از لحاظ سخت‌افزاری واقعاً عقب افتاده‌ایم. با حرف زدن و با شعار دادن کار درست نمی‌شود. ما فقط سه ورزشگاه استاندارد در کشور داریم، یکی ورزشگاه امام رضا، یکی ورزشگاه نقش جهان اصفهان و دیگری ورزشگاه فولاد؛ باید قبول کنیم که عقب افتاده‌ایم و باید سخت‌افزاری کار کنیم و بسازیم. اگر می‌خواهیم در این عرصه پیشرفت کنیم باید از نظر سخت‌افزاری خودمان را تکان دهیم و به جلوتر برویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا