اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسین‌خانی: این برد پرگل حق مس کرمان بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: این برد پرگل مقابل پیکان حق مس کرمان بود

به گزارش پیشرو ورزش، فرزاد حسین خانی پس از پیروزی سه بر صفر مقابل پیکان اظهار داشت: قبل از بازی تمرینات خوبی انجام داده بودیم. با همان یک بازی هفته اول تیم پیکان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. شیوه بازی و تفکرشان را می دانستیم. نکات لازم را به بچه ها گوشزد کرده بودیم. خداراشکر آن ها هم درراستای خواسته های کادر فنی پرتلاش بودند. فکر می کنم این نتیجه، حق مس کرمان بود.

سرمربی مس کرمان در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: بازیکن خارجی پروسه خودش را دارد. در این مورد مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم اما همچنان با اینکه حدود ۴۸ ساعت به پایان نقل و انتقالات باقی مانده تلاش می کنیم بازیکنانی را در بعضی پست ها بگیریم.

وی در مورد شرایط تیمش عنوان کرد: بازیکنان توانمندی داریم. در بازی قبلی هم ما بر اساس تاکتیک حریف گل نخوردیم. روی دو ریباند گل خوردیم. تیم بدشانس زمین بودیم. اینطور نیست که بیشتر در فاز حمله کار کنیم. بر اساس تاکتیک حریف کار می کنیم. سعی می کنیم نقاط قوت خودمان را تقویت و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

حسین‌خانی در مورد بازی هفته سوم با استقلال گفت: مطمئنا استقلال حریف سختی است. بازی در آزادی شرایط خاص خودش را دارد. فعلا بچه ها در خوشحالی این بازی هستند. ۲۴ ساعت آینده را می‌توانند به این بازی فکر کنند. مطمئنا بعد از ۲۴ ساعت تمام توان و تفکرمان را روی بازی بعدی می‌گذاریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا