اخبار ورزشیورزش تهران

هیجان و شکوه در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، باشکوه و پرهیجان برگزار شد و یک روز به یاد ماندنی را در تاریخ ورزش کشور رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، مراسم افتتاحیه اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، شکوه این طرح ماندگار و ملی ورزش ایران را به منطقه ظهور رساند و ورزشکاران شرکت کننده در این المپیاد با حضور در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی شور و هیجان را با خود به همراه آوردند. اهتزاز پرچم های کوچک همراه با شوق و اشتیاق ورزشکاران ۱۲ تا ۱۵ ساله جلوه خاصی به سالن محل افتتاحیه بخشیده بود.
هیجان مراسم افتتاحیه به گونه ای بود که حتی تعدادی از ورزشکارانی که در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور داشتند را به سمت سالن شهید افراسیابی کشاند. حضور پیشکسوتان رشته های مختلف در مراسم افتتاحیه نیز جالب توجه بود، بطوریکه دورهمی باشکوهی از نونهالان ورزشکار و قدیمی های ورزش ایران را در یک روز به یادماندنی رقم زد.
مدیران کل ورزش و جوانان استان ها که فردا باید در گردهمایی مدیران استانی وزارت ورزش و جوانان شرکت کنند، از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند و البته محمدرضا داورزنی و سید عبدالحمید احمدی معاونان وزارت ورزش و جوانان، گل محمدی مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، روسای فدراسیون های ورزشی، روسای ادارت ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و روسای هیات های ورزشی استان تهران هم در مراسم افتتاحیه حضور گرمابخشی داشتند.
در این بین، نظم و انضباط ورزشکاران، رژه تیم ها و نحوه استقرار آنها در مراسم افتتاحیه نیز به شکوه برگزاری این مراسم افزود و تعدادی از ورزشکاران به نمایندگی از استان های خود حضور داشتند که با استقبال و تشویق مسوولان و شرکت کنندگان روبرو شدند. پیشاپیش ورزشکاران، محمد علی خسروی دارنده مدال طلای تکواندو المپیک جوانان در آرژانتین، پرچم ایران اسلامی را و پس از وی، مبینا حیدری دارنده مدال برنز کاراته المپیک جوانان در آرژانتین و عرفان صلواتی از تیراندازان تیم ایران در المپیک جوانان در آرژانتین، پرچم المپیاد را حمل می کردند.
اجرای ورزش زورخانه ای به عنوان ورزش ملی و فرهنگی ایران اسلامی هم بخشی از مراسم افتتاحیه را به خود اختصاص داد که با استقبال ورزشکاران جوان همراه شد و زنگ و ضرب ورزش باستانی حال و هوای خاصی را در سالن محل افتتاحیه بوجود آورد. اجرای سعید عرب نیز با ترانه های حماسی فضای موسیقیایی دلنشینی را برای حاضران فراهم کرد و پخش کلیپ، اجرای موسیقی گروه آوای دستان، گروه پیرامید نوجوانان دختر اسلامشهر و نمایش اسکیت بازان و کاراته کاها از دیگر بخش های این مراسم بود.
همچنین میثاق نامه اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور توسط مبینا حیدری دارنده مدال برنز کاراته المپیک جوانان در آرژانتین و محمد علی خسروی دارنده مدال طلای تکواندو المپیک جوانان در آرژانتین قرائت شد. در این میثاق نامه بر رعایت بازی جوانمردانه و اخلاق اسلامی در اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور تاکید گردید.
در بخش پایانی مراسم، احسان حدادی تنها ورزشکار ایرانی که در چهار دوره متوالی بازی های آسیایی موفق به کسب ۴ مدال طلا شده، مشعل اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران را روشن کرد. دارنده تنها مدال تاریخ دو‌ومیدانی ایران در بازی های المپیک با استقبال پرشور ورزشکاران شرکت کننده در مراسم افتتاحیه مواجه شد.
گفتنی است علاوه بر حضور علاقه مندان به ورزش و خانواده های ورزشکاران، حضور گسترده نمایندگان رسانه های نوشتاری، دیداری، شنیداری و خبرگزاری ها قابل توجه بود و موجب رونق این رویداد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا