اخبار ورزشیسایر اخبار

حدادی: با کمردرد شدید در لیگ الماس شرکت کردم

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: با وجود کمر درد شدیدی که داشتم، در مرحله اول لیگ الماس شرکت کردم و به مقام سومی رسیدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان حدادی پس از کسب مدال طلای آسیا و مقام سوم مسابقات پرتاب دیسک دایموند لیگ دوحه  شب گذشته به تهران بازگشت تا خود را برای مرحله دوم لیگ الماس در سوئد آماده کند.

وی در مورد عملکردش در این دو مسابقه اظهار داشت: هفته قبل در مسابقات قهرمانی آسیا رکورد ۶۵٫۹۵ متر را ثبت کردم و علاوه بر رکوردشکنی در آسیا، هم به مدال طلا رسیدم و هم ششمین قهرمانی را کسب کردم. با این مدال طلا به عنوان پرافتخارترین دوومیدانی‌کار در سطح آسیا نیز معرفی شدم.

وی با اشاره به سومی‌اش در مرحله اول لیگ الماس گفت: همه پرتابگران خوب دنیا حضور داشتند و با وجود کمر درد شدیدی که داشتم، دیسک را ۶۶٫۷۸ متر پرتاب کردم که رکورد خوبی بود و علاوه بر کسب سهمیه المپیک ۶ امتیاز هم توانستم  در لیگ الماس بگیرم. امیدوارم در مرحله بعدی لیگ الماس در استکهلم سوئد با کسب نتیجه‌ای خوب به فینال این لیگ برسم تا دیگر لازم نباشد که در مسابقات بعدی شرکت کنم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا درباره شرایط رقیبانش مانند کریستوف هارتینگ و استال در لیگ الماس عنوان کرد: دنیل استال سوئدی دو سال قبل رکوردی نزدیک به ۷۱٫۵ متر داشت. او ورزشکار خیلی خوبی است و سرعت، قدرت و تکنیک خوبی هم دارد، اما امسال سال سختی است، چون مسابقات قهرمانی جهان در مهر ماه برگزار می‌شود و به هر حال ورزشکاران افت و خیز دارند و تا المپیک هم بیش از یک سال مانده است.

حدادی با اشاره به اینکه اگر اتفاقات خوبی بیفتد کسب مدال در مسابقات جهانی دور از دسترس نیست، گفت: هنوز بدنم آماده نیست و رکوردهایی که زده‌ام با ۸۰ درصد آمادگی بوده است. به هر حال هدفم مسابقات جهانی و سپس المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا