اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حال و هوای این روزهای تیم استقلال

تیم استقلال با شرایط بسیار بدی رو به روست و پس از اتمام لیگ و جام حذفی اوضاع بدتر نیز شده است.

به گزارش پیشرو ورزش، قرارداد بازیکنان نامشخص است و سرمربی تیم استقلال نیز وضعیت نامناسبی دارد این مربی که قصد ماندن داشت با اوضاع متفاوتی مواجه شده که وی را به در خروجی نزدیک کرده است.

بنا به شنیده ها جدایی ریکاردو ساپینتو، سید حسینی حسینی، بیژن طاهری و بهزاد غلامپور از استقلال قطعی است. گویا رافائل سیلوا ماندنی است.

در مورد ابوالفضل جلالی نیز گفته می شود که در جلسه با مدیران حاضر شود و ممکن است که بازگردد زیرا این بازیکن قراردادش را یک طرفه فسخ کرده و حتی صحبت از حضور وی در باشگاه پرسپولیس نیز میرشود‌و گفته شده گل محمدی اعتقاد زیادی به عملکرد جلالی دارد.

اما استقلالی ها معتقدند که مشکل این بازیکن ساپینتو بوده و در صورت جدایی ساپینتو وی می تواند در استقلال بماند زیرا قراردادش با استقلال به اتمام نرسیده است.

در مورد ساپینتو نیز حواشی بسیاری مطرح است زیرا این مربی شب بازی قصد عزیمت به کشورش را داشت اما به دلیل شرایط نامناسب رفتاری و حالت غیر عادی که داشت از سفر جا ماند و حتی وی را به فرودگاه راه ندادند و پروازش را نیز کنسل کردند.

این مربی به کشورش سفر کرد و حتی به وی پیام دادند‌که منتظر دریافت باقی پولش باشد زیرا به زودی به حساب وی واریز می شود و این طور که استقلالی ها اعلام کردند وی قرار نیست به تهران بازگردد.

از طرفی فدراسیون نیز برای حرکات و تخلفات وی در دربی حذفی محرومیت شش ماهه در نظر گرفته است و اگر وی با این تیم ادامه نیز دهد شش ماه محرومیت در انتظار وی است و نمی تواند تیم را در بازی ها همراهی کند!

گزارش اختصاصی از مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

دکمه بازگشت به بالا