اخبار ورزشیورزش تهران

جوادی خبر داد: اجرای ۲۵۹۸ برنامه در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای ۲۵۹۸ برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، علی جوادی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به خانواده بزرگ و پرافتخار ورزش اظهار داشت: برنامه‌های این هفته با شعار ورزش، همبستگی ملی، ایران قوی، به اجرا درخواهد آمد. در جریان آن، به مناسبت این هفته شاهد برگزاری ۱۴۲۰ برنامه ورزشی و قهرمانی، ۱۱۲۰ برنامه ورزش همگانی و ۵۰ برنامه فرهنگی و جوانان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از برنامه‌های تجمیعی افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها گفت و ادامه داد: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش، ۸ پروژه عمرانی در شهرستان‌های بهارستان، پاکد‌شت، ملارد و رباط‌کریم به بهره‌برداری خواهد رسید.

جوادی گفت: پس‌ از برگزاری شایسته و گسترده سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که شور و نشاط خاصی را در بین نسل نوجوان ایران اسلامی ایجاد نمود، اکنون به‌ مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، در سرتاسر ایران عزیز و به‌ ویژه استان تهران به تماشای برنامه‌های متنوع، مفرح و جذاب با مشارکت خوب ورزشکاران و خانواده‌های آنان خواهیم نشست تا یک‌ بار دیگر از طریق ورزش در جهت تقویت ایران قوی و همبستگی ملی گام برداریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

دکمه بازگشت به بالا