اخبار ورزشیورزش تهران

جوادی خبر داد؛ پیش‌بینی بیش‌از ۱۵۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران در دهه مبارک فجر

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، برنامه‌های این اداره‌کل را در گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، “علی جوادی” از برگزاری بیش‌از ۱۵۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، همگانی و عمرانی خبر داد و افزود: ستاد فجر اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران برنامه امسال را با شعار “جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن” تدوین و پیش‌بینی نموده و با هماهنگی و مشارکت فعال ادارات ورزش و جوانان حوزه‌ها و شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی استان تهران، نسبت‌به برگزاری این رویدادها با حضور گسترده آحاد مردم در ایام دهه مبارک فجر اقدام خواهد کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا برگزاری ۱۳۴۵ برنامه فرهنگی و جوانان، ۹۱۱ برنامه ورزشی و قهرمانی، ۱۶۵ برنامه همگانی، افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی، بهره‌برداری از ۶ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و همچنین رقابت‌های ورزشی قهرمانی در قالب ۲۰۰۰ رویداد جام “جوان پهلوان” در باقرشهر شهرستان ری را در استان تهران شاهد خواهیم بود.
جوادی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرای این برنامه‌ها گامی ارزشمند درجهت مشارکت پرشور در جشن ملی با هدف ترسیم آینده‌ای روشن برای داشتن یک ایران قوی برداشته شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا