اخبار ورزشیسایر اخبار

جوادی با یک حرکت صحیح سهمیه المپیک در وزنه برداری را قطعی کرد

ملی پوش وزنه برداری دسته ۸۹ کیلوگرم در جام جهانی تایلند در یک ضرب فقط یک حرکت انجام داد.
به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات جام جهانی وزنه برداری که در پوکت تایلند جریان دارد، امرز در دسته ۸۹ کیلوگرم پیگیری شد و میر مصطفی جوادی به مصاف حریفان خود رفت.
جوادی که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، در یک ضرب فقط یک حرکت انجام داد و رکورد ۱۶۰ کیلوگرم را به ثبت رساند و ۲ حرکت بعدی را ادامه نداد.
در پایان جام جهانی ۱۰ نفر اول رنکینگ هر وزن المپیکی جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.
در این دسته ابتدا کارلوس ناساز از بلغارستان با مهار وزنه ۱۸۱ کیلوگرم یک کیلوگرم رکورد جهان را ارتقاء داد، اما در ادامه لوپز وزنه بردار کلمبیایی با موفقیت وزنه ۱۸۲ کیلوگرم را بالای سر برد و یک بار دیگر رکورد جهان را شکست.
جوادی در ۲ ضرب وزنه ۲۰۶ کیلوگرم را بالای سر برد و ابتدا قبول اعلام شد اما بعد از بازبینی از سوی داوران خطا اعلام شد. جوادی همانند یک ضرب از حرکت‌های دوم و سوم دوضرب هم انصراف داد.
او با توجه به اینکه رکورد دو ضرب نداشت، رکورد مجموع هم برای وی ثبت نشد، اما با قرار گرفتن در میان ۱۰ وزنه بردار برتر رنکینگ، سهمیه المپیک خود را قطعی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا