اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با علیرضا فغانی

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نشستی را با علیرضا فغانی برگزار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش. پس از اتمام نشست خبری ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه ای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال او جلسه ای را با علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان برگزار کرد.

فغانی پیش از ورود به این جلسه اظهار داشت: همچنان در مسابقات بین المللی به نام ایران قضاوت می کنم. همانگونه که بازیکنان در کشورهای دیگر بازی می کنند و در کنار تیم ملی هستند شرایطی فراهم شده که من در کشور استرالیا داوری کرده و در رویدادهای بین المللی به اسم کشور عزیزمان حضور داشته باشم.

وی افزود: امروز هم بابی فراهم شد تا در خدمت مهدی تاج باشیم. قبل از سفر به استرالیا دوست داشتم او را ببینم و در خصوص نهایی شدن برنامه های تیم داوری کشورمان با هم صحبت کنیم‌.

مهدی تاج نیز درباره جلسه اش با فغانی، گفت: حضور فغانی یک افتخار برای کشور ما است. خیلی خوشحالم وقتی اسم داوری ایران در AFC مطرح می شود اسم فغانی را در راس داوران آسیا می آورند. همه تلاش من این است که از او حضانت کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دو =

دکمه بازگشت به بالا