اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایران

جلالی: در نظر داریم برای ۵ سال آینده حدود ۴۰_۵۰ مربی باکیفیت داشته باشیم‌

مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران توضیحاتی درمورد انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ارائه کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، مجید جلالی در حاشیه مراسم روز درختکاری درمورد کارگاه اخیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران، اظهار داشت: مشغول آماده‌سازی ‌طرح آموزش ۱۴۱۴ هستیم. تقریبا از حدود ۲ ماه و نیم قبل کار را شروع کرده و ۱۲ کارگروه کار می‌کنند. اولین جلسه‌ای که تمام اعضای کارگروه و مسئولان فدراسیون در آن شرکت کردند ۲ روز قبل برگزار شد که بچه‌ها اعضای کارگروه را معرفی کرده و به تشریح اقدامات خود پرداختند. در نظر داریم تا اواخر خرداد این برنامه را آماده کرده و سپس با دریافت بازخوردها و رفع اشکالات، بتوانیم تا شهریور سال آینده طرح جامع ۱۴۱۴ را برای فوتبال در بخش فنی نهایی کنیم.
وی درمورد اینکه آیا آنالیز جام ملت‌های آسیا در اختیار امیر قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی قرار گرفته است، عنوان کرد: در کل ۲۴ تیم حاضر در جام ملت‌ها را به تفکیک آنالیز کردیم. تمام محتویات این آنالیز را امروز و فردا روی سایت فدراسیون می‌گذاریم. جمع‌بندی خیلی خوبی انجام شده است.
مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به زودی جلسه‌ای را با امیر قلعه‌نویی در مورد تیم ملی برگزار کند، گفت: حوزه تیم ملی بزرگسالان در اختیار من نیست‌ اما با قلعه‌نویی به عنوان یک رفیق صحبت می‌کنیم.
جلالی درمورد طولانی شدن روند انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان؛ گفت: برای این کار کمیته فنی را تشکیل می‌دهیم و تمام هدف ما این است ظرف ۲ هفته آینده به جمع‌بندی برسیم‌. البته به هیچ وجه نمی‌خواهیم عجله سبب شود انتخاب شایسته‌ای نداشته باشیم. اسامی زیادی را تفکیک کرده‌ایم که قرار است ۳_۲ روز آینده با انتخاب اعضای کمیته فنی، در این مورد بحث کنیم.
وی درخصوص اینکه آیا باید در تیم‌های پایه از مربیان داخلی استفاده کرد یا خارجی، توضیح داد: در نظر داریم برای ۵ سال آینده حدود ۵۰_۴۰ مربی باکیفیت داشته باشیم‌. در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهیم برآورد بودجه داشته باشیم‌. باید روی نفرات جوان و مستعد در حوزه مربیگری برنامه‌ریزی و فضا مهیا کنیم. البته اگر در کمیته فنی به این جمع‌بندی برسیم که شاید باید یک فرد خارجی هم بالای سر کار باشد ، حتما این کار را انجام می‌دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا