اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

جزئیاتی از روند مذاکرات میان سرمربی سابق بارسلونا و سران چلسی فاش شد

رسانه اسپانیایی جزئیاتی از روند مذاکرات میان سرمربی سابق بارسلونا و سران چلسی رافاش کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تصمیم بحث‌برانگیز تاد بولی مالک آمریکایی چلسی در انتخاب فرانک لمپارد به‌عنوان سرمربی موقت این تیم، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا را ناامید کرده است.

روزنامه آ اس چاپ مادرید فاش کرده لوئیز انریکه بلافاصله پس از اخراج گراهام پاتر از سرمربی‌گری چلسی با انگیزه‌های فراوان قصد داشته هدایت آبی‌های لندن را برعهده بگیرد و جدال با رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را رهبری کند اما انتخاب عجیب سران چلسی در تعیین سرمربی موقت و موکول‌کردن کار انتخاب سرمربی جدید به پایان فصل، سرمربی پیشین بارسلونا را ناامید کرده است.

روزنامه اسپانیایی نوشته انریکه دو روز پس از اخراج پاتر، گفت‌وگویی ویدئوکنفرانسی با سران چلسی داشت و پس از آن به لندن سفر کرد تا مذاکرات را نهایی کند اما به‌رغم این مذاکرات، چلسی تصمیم گرفت لمپارد را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کند.

انتخاب لمپارد هم که به نوشته روزنامه سان پس از مشورت تاد بولی با جیمز کوردون سلبریتی انگلیسی صورت گرفت، نتایج مثبتی برای آبی‌های لندن نداشته و آن‌ها در سه بازی گذشته با ولوز، رئال مادرید و برایتون شکست خورده‌اند.

انریکه البته برای نشستن روی نیمکت چلسی رقیبی جدی به نام یولیان ناگلزمن آلمانی را پیش‌رو دارد که گفته می‌شود حضور کریستوفر ویوِل همکار سابق او در تیم‌های هافنهایم و لایپزیش در پست مدیریت فنی تیم لندنی، شانس او را برای سرمربی‌گری چلسی بیشتر کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا