اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا: ایران با قبول شکست مقابل ژاپن از صعود به فینال بازماند

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با شکست پرگل مقابل ژاپن از صعود به فینال جام ملت‌های آسیا بازماند.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم‌های ملی ایران و ژاپن از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا در ورزشگاه ساماسات بانکوک به مصاف هم رفتند.

شاگردان حسین عبدی که پیش از این صعود خود به جام جهانی را قطعی کرده بودند در نهایت در این مسابقه با نتیجه پرگل ۳ بر صفر شکست خوردند تا نتوانند به فینال جام ملت‌ها برسند.

سامورایی‌ها نیز که تاکنون ۳ بار به قهرمانی آسیا رسیده‌اند با ارائه یک فوتبال کاملا برتر نسبت به ایران، راهی دیدار نهایی شدند و باید یکشنبه هفته آینده برای کسب قهرمانی به مصاف برنده دیدار ازبکستان و کره جنوبی بروند.

داور: نصرالله کبیروف(تاجیکستان)

کمک‌ها: اکمل بوریف(تاجیکستان) و اسماعیل‌جان تالیپژانوف(قرقیزستان)

کارت زرد: کسری طاهری، ابوالفضل زمانی و حسین عبدی(سرمربی) از ایران/ ریونوسوکه ساتو از ژاپن

کارت قرمز: _

گل: ریونوسوکه یادا(۱۰) کویی موچیزوکی(۲۵) ریونوسوکه ساتو(۷۴)

ترکیب ایران: آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، علیرضا همائی‌فرد، عرفان درویش‌عالی، امیر محمد رزاقی‌نیا(۷۳_ سمیر حبوباتی) کسری طاهری، ابوالفضل زمانی(۷۳_ ضرغام سعداوی) رضا قندی‌پور(۶۲_ محمد عسکری) و ماهان صادقی(۸۷_ ابوالفضل مریدی) و اسماعیل‌قلی زاده(۸۷_ سید فرجاد فیاض)

سرمربی: حسین عبدی

ترکیب ژاپن: واتارو گوتو، هاروتو ماتسوموتو، کیتا کوسوگی، کایتو سوچیا، شوتو ناگانو، ریونوسوکه یادا، کوهی موچیزوکی(۹۰_ شونگو سوگیورا)، یوتاکا میچیواکی(۸۰_ رنتو تاکائوکا)، ریونوسوکه ساتو(۸۰_ کوتارو هوندا) جوی یاماموتو(۷۱_ یوتارو ناکاجیما) و گاتوکو کاوامورا(۷۱_  گاکو ناواتا)

سرمربی: موریاما یوشیرو

گل

دقیقه ۱۰

گاکوتو کاوامورا با حرکت از سمت راست زمین، توپ را کوتاه به درون محوطه جریمه ارسال کرد و پس از تاثیرگذاری ریونوسوکه ساتو و غفلت مدافعان ایران، ریونوسوکه یادا با ضربه پای چپ دقیق گل اول ژاپن را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۵

پس از دفع ضربه آرام بازیکن ژاپن توسط شکوری، شوت کم قدرت ساتو با اشتباهات متوالی بازیکنان ایران به کویی موچیزوکی رسید تا او هم با یک ضربه پای چپ گل دوم سامورایی‌ها را وارد دروازه کند.

دقیقه ۷۴

ضربه ایستگاهی ریونوسوکه ساتو با عبور از بین پای مدافعان ایران به گل سوم ژاپن تبدیل شد.

حواشی

* در دقیقه ۲۱ روی اشتباه عجیب دروازه‌بان ژاپن کسری طاهری در شرایطی عالی به توپ رسید اما ضربه‌ کم دقتش از درون شش قدم به بیرون رفت.

* از اواسط نیمه اول باران شدیدی در ورزشگاه بارید.

* حسین عبدی در نیمه اول بارها از شاگردانش خواست بالا بازی کنند.

* در دقیقه ۳۰ هر ۲ نیمه داور اعلام کولینگ برک کرد.

* در دقیقه ۱+۴۵ در شرایطی که داور به سود ایران اعلام پنالتی کرد اما کمک داور تاجیکستانی خطای هند کسری طاهری را گرفت که این موضوع با اعتراض شدید حسین عبدی به کبیروف و کارت زرد به سرمربی ایران همراه شد.

* به دلیل رعد و برق شدید در دقیقه ۵۴، بازی متوقف شد.

* پیش از زدن ضربه ایستگاهی منجر به گل سوم تیم ژاپن در دقیقه ۷۴، گاکو ناواتا و ریونوسوکه ساتو با هم سنگ، کاغذ، قیچی اجرا کردند که پس از برنده شدن ساتو، او این ضربه ایستگاهی را زد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا