اخبار ورزشیورزش بانوان

تیم ملی دانشجویان فوتسالیست ایران قهرمان جهان شدند

بیستمین دوره رقابتهای فوتسال ورزشهای بین دانشگاهی جهان که در شهر بلژیک برگزار شد تیم ملی فوتسال بانوان دانشجو ایران در مرحله پایانی مقابل اسپانیا قرار گرفتند و در نتیجه با پیروزی مقابل این تیم قهرمان جهان شدند.

  به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در بیستمین دوره رقابتهای فوتسال ورزشهای بین دانشگاهی ۲۰۱۹ که با حضور شش کشور جهان از روز گذشته در کشور  بلژیک برگزار  شد  تیم ملی بانوان دانشجو ایران با غلبه بر تیم های اسکاتلند، بلژیک و فرانسه راهی فینال این مسابقات شدند.

امشب و در مرحله پایانی تیم ملی فوتسال بانوان دانشجو مقابل تیم قدرتمند اسپانیا قرار گرفتند که در وقت قانونی این بازی به تساوی یک بر یک رسید و در نهایت  تیم ملی بانوان دانشجویان ایران در ضربات پنالتی توانستند این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند. هدایت تیم ملی بانوان دانشجویان ایران را  شهناز یاری به عنوان سرمربی و فاطمه غلامپور  به عنوان مربی بر عهده داشتند.

 این مسابقات به صورت  فشرده و در عرض ۲ روز برگزار شد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا