اخبار ورزشیفوتبال ایران

تیم مرحوم علی انصاریان قهرمان مسابقات فوتبال جام جوانان آینده نگر شد

مسابقات فوتبال جام جوانان آینده نگر (کانون جوانان منطقه ۱۴ تهران) با قهرمانی تیم مرحوم علی انصاریان در زمین مرحوم مهدی عابدی به پایان رسید.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی کانون جوانان منطقه چهارده تهران، در یک دوره مسابقات درون تیمی به میزبانی کانون جوانان منطقه ۱۴ در قالب جام جوانان آینده نگر و در یادبود شهید دکتر محسن فخری زاده ، زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان سه تیم از کانون جوانان به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات که تیم های فوتبال جوانان آینده نگر (کانون جوانان منطقه ۱۴) به سه تیم تقسیم شده بودند و هر تیم با نام های شهید فخری زاده و مرحومان میناوند و انصاریان شرکت کرده بودند پس از رقابت های جذاب و دیدنی تیم مرحوم علی انصاریان توانست با کسب ۴ امتیاز قهرمان این جام لقب گیرد.

همچنین تیم های مرحوم مهرداد میناوند با ۳ امتیاز و شهید دکتر فخری زاده با ۱ امتیاز در رده های دوم و سوم جام جوانان آینده نگر قرار گرفتند.

از نکات زیبای این دوره از مسابقات نصب روبان های سیاه رنگ بر روی لباس های بازیکنان تیم ها بود و بازیکنان در ابتدای این رقابت ها یاد و خاطره شهید دکتر محسن فخری زاده  از دانشمندان برجسته هسته ای کشور و زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان  بازیکنان اسبق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت گرامی داشتند.

لازم به ذکر است طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات کانون جوانان : به زودی مراسم اهدای جام قهرمانی ، مدال  ، حکم و جوایز بازیکنان تیم مرحوم علی انصاریان طی مراسمی با حضور پیشکسوتان فوتبال اهدا گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =

دکمه بازگشت به بالا