اخبار ورزشیسایر اخبار

تیشه گران برای چهارسال دیگر رئیس فدراسیون ناشنوایان ماند

انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان برگزار و مهران تیشه گران برای ۴ سال دیگر رئیس ماند.

به گزارش پیشرو ورزش، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ناشنوایان امروز با حضور محمد پولادگر، آرش فرهادیان و مهین فرهادی زاد در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

برای این مجمع سه نامزد یعنی مهران تیشه گران، علیمرادی و محمد پرگر تایید صلاحیت شده بودند که پرگر به نفع تیشه گران کنار کشید و در پایان رای گیری تیشه گران با کسب ۳۶ از ۵۲ رای ماخوذه رئیس فدراسیون شد. علیمرادی هم ۱۶ رای را تصاحب کرد.

به گزارش فارس، رای‌گیری برای اعضای هیات رئیسه برگزار شد و مسعود فراهانی با ۴۶ رأی به عنوان نایب رئیس اول، زهرا داوودی با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس دوم، امید سعیدی با ۴۲ رأی به عنوان کارشناس خبره، لیلا زند وکیلی با ۴۴ رای به عنوان کارشناس خبره و فیروزه کوهگرد با ۴۷ رأی به عنوان خزانه‌دار انتخاب و معرفی شدند.

با توجه به اینکه کسی برای پست‌های نماینده هیات های استانی و همچنین نماینده باشگاه‌های ورزشی در هیات رئیسه ثبت‌نام نکرده بود، تصمیم‌گیری برای این دو پست به مجمع آینده فدراسیون موکول شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا