اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

توپ طلای هشتم به هالند می رسد؟

ستاره سیتی در نظرسنجی کسب توپ طلای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ از مسی جلو افتاد.

به گزارش پیشرو ورزش، سایت «سعودی اسپورت» خبر داد ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی در نظرسنجی ها برای کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ از لیونل مسی جلو افتاده است.

مراسم بهترین های سال ۲۰۲۳ فوتبال در دنیا پنجشنبه آینده برگزار می‌شود و برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ مشخص می شود.

لیونل مسی، ارلینگ هالند و دی بروینه ۳ نامزد نهایی کسب توپ طلا هستند. با مقایسه آمار این ۳ بازیکن و نظرسنجی ها هالند شانس اول توپ طلا شد.

شاگرد گواردیولا در فصل گذشته ۵۳ بازی انجام داده و ۵۲ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده است. اما در مقابل مسی در ۴۱ بازی ۲۱ گل به ثمر رسانده و ۲۰ پاس گل داده است.

کوین دی بروین ستاره دیگر سیتی هم ۴۹ بازی انجام داده و ۱۰ گل به ثمر رسانده است. در این نظرسنجی اعلام شده درصد پیروزی هالند در این مراسم ۵۰ درصد است اما مسی پایین تر از هالند ۳۰ درصد شانس دارد. دی بروین هم با ۲۰ درصد در رده سوم قرار گرفت.

مسی پیش از این با گرفتن ۷ توپ طلا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ است و اکنون برای گرفتن توپ طلای هشتم مانع بزرگی به نام هالند را پیش روی خود می بیند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا