اخبار ورزشیفوتبال ایران

توضیحات رئیس هیات فوتبال تهران در خصوص وضعیت فوتبال پایتخت

رییس هیات فوتبال تهران توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت فوتبال پایتخت ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، حبیب‌الله شیرازی در حاشیه مجمع انتخاباتی اعضای هیات رییسه هیات فوتبال تهران اظهار داشت: نواب رئیس من در این انتخابات با آرای خیلی خوبی انتخاب شدند. مدیرعامل یکی از باشگاه‌ها و مدیران هیات‌ها هم به عضویت مجمع درآمدند که به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانند ما را در هیات رئیسه کمک کنند تا برای توسعه فوتبال استان و پایتخت حرکت کنیم.

وی درمورد برگزاری برخی دیدارهای تیم‌های تهرانی خارج از این شهر به دلیل کمبود زمین‌های با کیفیت در استان گفت: قطعا این موضوع برای استان خوب نیست. باید امکانات سخت‌افزاری ما به شکلی باشد تا کلیه تیم‌های لیگ برتری بتوانند در این استان مسابقه بدهند. همانگونه که در جلسه امروز به پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان تهران تاکید کردیم قرار است به زودی تمام رل‌های چمن ورزشگاه تختی جمع‌آوری شود و این زمین تا نیم فصل در اختیار مسابقات لیگ برتر و تیم هوادار قرار می‌گیرد. تیم پیکان هم در ورزشگاه دستگردی میزبان خواهد بود. استقلال و پرسپولیس هم که بازی‌های خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

رئیس هیات فوتبال تهران درخصوص گلایه تیم‌های فوتبال از اینکه زمین‌های خوب پایتخت برای برگزاری تمرین در اختیار تیم‌های شهرستانی قرار گرفته، گفت: قطعا باید برنامه ریزی به شکلی باشد که این زمین‌ها در اختیار تیم‌های خودمان و پایتخت قرار بگیرد. استان‌های دیگر هم زمین مناسب دارند اما بیشتر اردوهای خود را در تهران برگزار می‌کنند. نساجی مازندران حتی به دلیل مشکلاتش درخواست کرده بازی‌هایش را هم در تهران برگزار کند. خوشه طلایی ساوه هم طبق صحبتی که با دبیر سازمان لیگ داشتیم قصد دارد دیدار خود را در زمین ورزشگاه کارگران انجام بدهد.

شیرازی درخصوص اینکه با برگزاری دو دیدار در یک روز در یک ورزشگاه بار دیگر خاطرات دهه ۶۰ برای فوتبالدوستان زنده می‌شود، توضیح داد: تصور نمی‌کنم زمین با یکی دو بازی پشت سر هم آسیب ببیند و توکل ما به خدا است. برای حل مشکل، این اتفاق برای یک روز می‌افتد اما امیدوارم در دیدارهای بعدی چنین اتفاقی نیفتد.

وی درباره وضعیت فعلی فوتبال پایتخت در شرایط کرونایی عنوان کرد: فوتبال تهران به دلیل شرایط کرونایی در دو سال اخیر از لحاظ برنامه ریزی دچار اختلال شده است. در گذشته مسابقات را پس از ماه رمضان شروع می‌کردیم اما اکنون آغاز رقابت‌ها در مهر است و طبق مجوزی که از استانداری گرفتیم بازی ها را برگزار می‌کنیم. حتی در سال گذشته لیگ را به حالت تک بازی برگزار کردیم. این موضوع نشان می‌دهد با توجه اینکه دوست نداشتیم ورزشکاران آسیب ببیند برنامه ریزی ها را انجام دادیم.

رییس هیات فوتبال تهران تصریح کرد: در آینده تلاش می‌شود با توجه به اینکه ویروس کرونا به مرور از بین می‌رود ملاحظاتی داشته باشیم تا مسابقات را طبق حرفه‌ای‌گری طرح آسیا ویژن که بیشتر تیم‌ها از آن راضی بودند برگزار کنیم. این روند برای فوتبال پایتخت رو به رشد است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا