اخبار ورزشیفوتبال جهان

امضا از هالند برای یک کار خیر

کمک داور رومانیایی بازی منچسترسیتی – بورسیادورتموند امضای ارلینگ هالند را برای یک کار خیریه می خواست.

به گزارش پیشرو ورزش، سه شنبه شب هفته گذشته وقتی بازی رفت تیم های منچسترسیتی و بورسیادورتموند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، در راهرو منتهی به رختکن دو تیم، اوکتاوین شوفره، کمک داور رومانیایی بازی حرکت عجیبی کرد.

او مقابل هالند، مهاجم نروژی زردپوشان دورتموندی حاضر شد و درخواست امضا کرد که با موافقت مهاجم بورسیا همراه شد.

پس از آن رسانه ها این خبر حاشیه ساز را منعکس کردند و حتی پپ گواردیولا، سرمربی تیم انگلیسی نیز درباره اش حرف زد. براساس اعلام یک رسانه رومانیایی، آن کمک داور امضای هالند را برای یک حرکت خیریه می خواست.

او همواره به جمع آوری امضا از ستاره های ورزشی می پردازد تا از این طریق آنان را به حراج گذاشته و پولی که از این راه کسب می شود، برای مبتلایان به بیماری اتیسم در زادگاهش در رومانی هزینه شود.

در این ارتباط حتی مدیر موسسه خیریه که این مبالغ را از داور مذکور دریافت می کند، اظهار داشت: این امضا برای یک کار خیر و خوب بود. شاید مردم ندانند اما شوفره کسی است که همواره از این انجمن حمایت می کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =

دکمه بازگشت به بالا