اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

دخیا در آستانه تمدید با منچستریونایتد

منچستریونایتد بدون توجه به انتقادات علیه دخیا، تصمیم دارد قرارداد این دروازه‌بان را تمدید کند.

به گزارش پیشرو ورزش، دیوید دخیا که به دلیل اشتباه عجیب و مرگبار مقابل وستهام مورد هجمه و انتقاد شدید در فضای مجازی قرار گرفت، تصمیم دارد در این تیم بماند.

بسیاری از کاربران و برخی رسانه‌ها از جدایی دخیا صحبت کردند و سایت گل حتی از گزینه‌های احتمالی جانشینی او پرده برداشت. با این حال هم تن هاگ به حمایت از او پرداخت و هم باشگاه در صدد است تا قرارداد او را تمدید کند.

به گفته مایک مک‌گراث، خبرنگار دیلی تلگراف، پیش نویس تمدید قرارداد دخیا آماده شده و این دروازه‌بان حاضر است تا با شرایط موجود کنار بیاید. دخیا می‌خواهد حقوقش را کاهش دهد و در چارچوب قواعد باشگاه باشد.

این خبرنگار مدعی شد که دخیا می داند که تمدید قرارداد او به منزله حضور او به صورت ثابت در دروازه نیست و اصلا این ضمانت وجود ندارد که در فصل آینده نیز، گلر اول تیم باشد.

دخیا با اینکه اشتباهاتی بزرگ و مرگبار در منچستریونایتد به ثبت رسانده ولی در این فصل نمایش‌های بسیار خوبی نیز ارائه کرده است. او اکنون در صدر دروازه‌بانان لیگ برتر با ۱۵ کلین شیت قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا