اخبار ورزشیورزش تهران

تقدیم گزارش ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ هیئت اسکواش جنوب شرق به رئیس هیئت استان تهران

گزارش مکتوب ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ هیئت اسکواش جنوب شرق به رئیس هیئت استان تهران تقدیم شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، در حاشیه بازدید محمد آران رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران از دفتر اداری هبئت جنوب شرق ، نشست هم اندیشی مسئولین هیئت جنوب شرق برگزار شد و طی آن گزارش عملکرد مکتوب ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ هیئت اسکواش جنوب شرق توسط حسن شیرازی مقدم (رئیس هیئت) به ریاست هیئت استان تهران تقدیم گردید.

در این نشست نیز محمد آران ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ، فعال شدن هیئت های شهرستان ها را یکی از اولویت های هیئت استان دانست و بر توسعه و گسترش رشته اسکواش نیز در سطح استان تهران تاکید نمود.

سپس حسین شیرازی مقدم نیز گفت : یکی از نکات مثبت فعالیت های هیئت جنوب شرق تهران را  گروهی کار کردن برشمرد و بیان داشت اجرای سیاست های هیئت استان و فدراسیون در دستور کار این هیئت است و در راستای توسعه و گسترش این رشته تلاش خواهیم نمود.

در این نشست مقرر گردید هیئت اسکواش جنوب شرق تهران نسبت به ثبت نام از علاقه مندان شرکت در دوره مربیگری عمومی اسکواش ثبت نام بعمل آورده تا به زودی این دوره مربیگری در حوزه جنوب شرق تهران برگزار گردد.

همچنین با عنایت به فعالیت های فرهنگی و جهادی هیئت جنوب شرق نیز ، گزارش عملکرد فرهنگی و جهادی ۹ ماهه هیئت اسکواش جنوب شرق به ریاست هیئت استان تقدیم گردید.

لازم به ذکر است در این نشست صمیمی سید مجید میرهاشمی (عضو هیأت رئیسه جنوب شرق ومسئول کمیته توسعه همگانی هیئت استان تهران) و جمعی از اعضای این کمیته حضور داشته و نقطه نظرات خود را عنوان داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا