اخبار ورزشیسایر اخبار

تقدیر از فعالان رسانه ای توسط انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی

مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌ای از سوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌ای عصر روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه از سوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.

این مراسم با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ، نیما امیرشکاری مدیرعامل شرکت هلدینگ رایان ‌مهر، کدخدایی (مدیرعامل شرکت رایان ارتباط)، علیزاده از مدیران شرکت رایان مهر، یونس شکرخواه، خدیجه روزبهانی همسر شهید صارمی، امید پورحسن، مهرعلی باران چشمه، محمد آخوندی و خبرنگاران و عکاسان در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

ابتدا عبدالحمید احمدی رئیس انجمن به سخنرانی پرداخت و در ادامه یونس شکرخواه از اساتید حوزه ارتباطات نکاتی را درباره روزنامه‌نگاری و محتوای آن عنوان کرد.

در ادامه از فعالان عرصه رسانه در چند گروه تقدیر شد. پیشکسوتان، بانوان، عکاسان و خبرنگاران صداوسیما و همچنین رسانه‌های مکتوب که به انتخاب سردبیران‌شان معرفی شده بودند، از سوی انجمن مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از همسر شهید صارمی و مجید بهمنی از فعالان عرصه رسانه تجلیل شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا