اخبار ورزشیورزش تهران

تقدیر از روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

مراسم تقدیر از روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران به مناسبت روز “روابط عمومی و ارتباطات” برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو ورزش، این مراسم صبح امروز(شنبه) با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، خمارلو معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، بابایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، قربانی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی، رهگذر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهدری اماکن ورزشی و دکتر پیامی مدیریت دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس شهرستان قرچک در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
در بخشی از این مراسم، خمارلو از برپایی مراسم روز “روابط عمومی و ارتباطات” در اداره کل قدردانی کرد و گفت: با وجود گل محمدی مدیرکل، هر مراسمی در تهران به شکل مطلوبی برگزار می شود و مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات نیز از این قاعده مستثنی نیست.
معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، ضمن تقدیر از تلاش های پیام نظر رئیس روابط عمومی اداره کل، گفت: کار در روابط عمومی، فراتر از روز و ساعت است و در واقع ۷ روز هفته باید ۲۴ ساعته کار کرد.
وی تاکید کرد: زحمات شما همکاران در روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها طبعاً باعث افتخار و پیشرفت آن سیستم و دستگاه خواهد شد.
در ادامه این مراسم از کلیه مسئولان روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و از رضا فیض آبادی پیشکسوت عرصه روابط عمومی و رسانه توسط مدیرکل تقدیر شد.
همچنین از عملکرد مسئولان روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها در ۴ منطقه استان تهران طی سال ۹۷ به عنوان روابط عمومی های منتخب بدین ترتیب تجلیل شد:
منطقه یک: شمالشرق، جنوبشرق، جنوبغرب و شمیرانات، منطقه ۲: پردیس، منطقه ۳: اسلامشهر و منطقه ۴: قرچک، پاکدشت و پیشوا
تهیه و تنظیم خبر: حسین شیرازی مقدم/

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا