اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تعلیق حضور تیم‌های پایه نساجی در لیگ برتر پس از اتفاقات ناگوار شیراز توسط مالک باشگاه

با دستور مالک نساجی حضور تیم‌های این باشگاه در لیگ برتر به حالت تعلیق درآمد.
به گزارش پیشرو ورزش، تیم‌های فوتبال ایمان سبز شیراز و نساجی شب گذشته در چارچوب دیدارهای لیگ برتر جوان به مصاف هم رفتند.
در شرایطی که دیدار ۲ تیم تا اواخر بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، اعلام یک پنالتی مشکوک به سود تیم شیرازی و گل شدن آن سبب اعتراض کادرفنی و بازیکنان نساجی می‌شود.
پس از این اتفاق بین عوامل ۲ تیم درگیری پیش آمده و یکی از افراد منتسب به باشگاه ایمان سبز با استفاده از اسپری فلفل به تیم میهمان و رختکن این تیم حمله‌ور می‌شود.
برهمین اساس باشگاه نساجی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
تمامی ارکان باشگاه نساجی مازندران به دستور مدیر عامل محترم از لحظات ابتدایی این اتفاقات، در حال رصد و پیگیری حقوقی و انضباطی ماجرا هستند. فارغ از این حوادث و خطاها و مقصران، عملکرد ضعیف مقام‌های اجرایی این بازی، قابل چشم‌پوشی نیست‌. آسیب به جوانان با سلاح غیر قانونی و توسط افرادی بدون صلاحیت حقوقی، جز عدم امنیت، معنی دیگری ندارد.
بنا به دستور مالک باشگاه مهندس حدادیان از این به بعد و تا مشخص شدن جزییات موضوع، تنبیه خاطیان و اطمینان از امنیت اعضای این تیم، باشگاه نساجی، شرکت در تمامی مسابقات کشوری در رده‌های پایه را به حال تعلیق درمی‌آورد. سیاست و چشم‌انداز باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران در آکادمی، پیش از تولید فوتبالیست، خلق انسان‌هایی با شرایط اخلاقی و فرهنگی برجسته است. از تمامی بخش‌های انضباطی و اخلاقی مربوط تقاضای رسیدگی و پیگیری فوری را داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا