اخبار ورزشیسایر اخبار

تعداد اعضای مجمع در فدراسیون‌های ورزشی اضافه شد

اعضای مجامع فدراسیون‌های ورزشی در اساسنامه‌های جدید افزایش پیدا کرده است.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، جلسه مشترک وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌های در حالی روز چهارشنبه برگزار شد که در این نشست محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با اعلام خبر خوب به روسای فدراسیون‌ها، اعلام کرد اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی و کمیته ملی المپیک در صحن دولت پیگیری می‌شود و تا یکی دو هفته آینده این اساسنامه نهایی خواهد شد.

نوشتن اساسنامه مشترک برای فدراسیون‌های ورزشی از تیرماه سال ۹۶ با تشکیل کارگروهی آغاز شد که ریاست آن برعهده محمدرضا داورزنی بود.

این اساسنامه در کمیسیون اجتماعی و فرعی دولت مورد تصویب قرار گرفته است. یکی از نکاتی که در اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی دیده می‌شود مربوط به افزایش تعداد اعضای مجمع است.

تعداد اعضای مجمع فدراسیون‌های ورزشی معمولا بین ۴۰ تا ۴۵ نفر است که این تعداد با تصویب و اجرایی شدن اساسنامه جدید به ۶۵ تا ۷۰ نفر خواهد رسید.

نکته دیگری که در اساسنامه جدید مطرح شده این است که رئیس مجمع در همان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص خواهد شد.

هدف وزارت ورزش برای نوشتن اساسنامه جدید، برطرف کردن خطر تعلیق فدراسیون‌های ورزشی بود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا