اخبار ورزشیسایر اخبار

تعدادی از نمایندگان ورزشکاران با وزیر دیدار می‌کنند

بعد از تجمع امروز قهرمانان و مدال‌آوران مقابل وزارت ورزش، قرار شد تعدادی از آنها چهارشنبه با وزیر دیدار کنند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تعدادی از قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. این تجمع به دلیل عدم اهدای پاداش به قهرمانان صورت گرفته بود.

بعد از تجمع قهرمانان، تعدادی از آنها به نمایندگی از ورزشکاران با اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها دیدار کردند. نمایندگان ورزشکاران در این دیدار اعلام کردند قصد آنها اعتراض نیست و فقط پاداش خود را می‌خواهند.

قرار است تعدادی از ورزشکار به نمایندگی از سایر ورزشکاران روز چهارشنبه به دیدار وزیر بروند. در صورتی که شرایط این دیدار فراهم نشود، آنها اعلام کرده‌اند برای گرفتن حق‌شان مقابل مجلس یا ریاست جمهوری تجمع خواهند کرد.

وزارت ورزش در تلاش است طی چند روز آینده مراسم تجلیل از قهرمانان را برگزار کند اما با وجودی که اعلام شده پاداش قهرمانان سکه خواهد بود، قرار است به صورت ریالی پاداش به ورزشکاران داده شود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا