اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تشریح دلایل برگزاری هفته دوازدهم لیگ بعد از جام جهانی از زبان سهیل مهدی

زمان سوپرجام در هفته آتی مشخص می‌شود

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی درباره برگزاری هفته دوازدهم لیگ بعد از جام جهانی ارائه کرد‌.

به گزارش پیشرو ورزش، سهیل مهدی درباره موکول شدن برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: برنامه مینی کمپ تیم ملی قرار است قبل از کمپ اصلی برگزار شود و به این دلیل که نیاز است بازیکنان با شرایط آرام‌تر و آرامش بهتری وارد جام جهانی شوند. همیشه اعلام کردیم خط قرمز ما تیم ملی است.

وی افزود: به این دلیل این فضا در اختیار تیم ملی قرار گرفت تا بازیکنان با آرامش و آمادگی بهتری به این تیم ملحق شوند اما از فرصت موجود برای برگزاری بازی معوقه ملوان و فولاد در تاریخ ۱۱ آبان استفاده می‌کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا این برنامه ریزی با تاکید کی‌روش بوده زیرا مباحثی مطرح شده که مثلا اگر وحید امیری که به تازگی از مصدومیت برگشته بار دیگر آسیب ببیند، چه کسی پاسخگو خواهد بود، گفت: هیچ بحثی درمورد تک بازیکن نشد بلکه بحث همگام و همراه شدن ملی پوشان داخلی با لژیونرها است‌.

وی افزود: در طول هفته‌های آینده هم قرار است ملی‌پوشان داخلی با برنامه ریکاوری در کمپ تیم ملی خود را به سطح لژیونرها برسانند. این فضا و فرصت هم در همین راستا بود. یک بازی تدارکاتی هم پیش رو است و اگر محقق شود این فضا بیشتر به تیم ملی کمک خواهد کرد.

مهدی درخصوص زمان دیدار سوپرجام، گفت: در این مورد فردا بررسی می‌کنیم. با توجه به تعطیلی‌های انجام شده و تغییر برنامه تیم ملی باید برنامه ریزی و بررسی بیشتری صورت بگیرد. اجازه بدهید در این هفته زمان سوپرجام را اعلام کنیم.

وی درمورد اینکه آیا کشور دیگری مثل ایران ۲۰ روز قبل از جام جهانی لیگ خود را تعطیل کرده، پاسخ داد: بیست روز که خیر اما تقریبا لیگ خود را یک هفته تا ۱۰ روز قبل از فرصت آماده سازی اصلی برای جام جهانی تعطیل کردیم. فکر می‌کنم قطر همزمان با این تعطیلی را دارد اما تقریبا تمام لیگ‌های اروپایی نیم فصل خود را تمام می‌کنند و پس از آن وارد جام جهانی می‌شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا