اخبار ورزشیورزش تهران

تجلیل از علی پاکد‌امن در دیدار نوروزی مدیرکل ورزش و جوانان استان با معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران

در دیدار نوروزی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با معاون سیاسی اجتماعی استانداری، از “علی پاکد‌امن” قهرمان رشته شمشیربازی به پاس کسب سهمیه المپیک پاریس و مدال جهانی مسابقات مجارستان، تجلیل شد.
به گزارش پیشرو ورزش، مراسم تقدیر از این قهرمان ارزنده پایتخت در راستای حمایت از قهرمانان ملی استان تهران و با حضور “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان و دکتر سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، امروز در محل استانداری انجام شد.
در این دیدار، جوهری با اشاره به اتفاقات خوبی که در اداره‌کل ورزش و جوانان رقم خورده، اقدامات و فعالیت‌های ورزش استان را با اخلاص و خالصانه عنوان و تأکید کرد: به‌همین دلیل خداوند هم کمک کرده تا بسیاری از کارها و حمایت‌ها در ورزش و جوانان استان تهران انجام شود.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی ازجمله استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها و همچنین جذب اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در ورزش و جوانان پایتخت صورت‌گرفته است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران همچنین از تلاش‌های جوادی مدیرکل که منجر به اتفاقات خوبی در سال ۱۴۰۲ برای ورزش و جوانان استان تهران شده، تقدیر کرد و گفت: ارزیابی‌های مختلف از رویکرد مثبت ورزش تهران، نشان از تلاش و توسعه فعالیت‌ها در این اداره‌کل دارد.
وی از توجه ویژه اداره‌کل به قهرمانان و مدال‌آوران استان تهران هم تشکر کرد و افزود: افتخارآفرینی‌ها در عرصه ورزش و جوانان استان تهران بسیار قابل‌توجه بوده و نشان‌دهنده آنست که یک همبستگی خوبی در مجموعه مدیریتی ورزش تهران حاکم است.
در این دیدار جوادی مدیرکل، وظیفه ذاتی اداره ‌کل ورزش و جوانان را ارتباط بیشتر با قهرمانان و ورزشکاران و حمایت از هیات‌های ورزشی رشته‌های مختلف عنوان کرد و گفت: طی دو سال گذشته به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده تا همه ورزشکاران، اداره‌کل را خانه خود بدانند و این ارتباط باعث شود تا از حمایت‌ها و همراهی‌های لازم برخوردار شوند.
وی برای علی پاکدامن آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران استان تهران در بازی‌های المپیک پاریس درخشش خوبی داشته باشند.
در این دیدار، پیام نظر رئیس روابط‌عمومی و حسن داورزنی رئیس امور اداری اداره کل، عرب رئیس هیات ورزش باستانی و پهلوانی استان و حسین رحیمی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات، مدیرکل را همراهی ‌کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا