اخبار ورزشیسایر اخبار

تاریخ آغاز تمرینات و کلاس های موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام شد/ استارت بدون حضور تماشاگر

شورای تصمیم گیری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی زمان برگزاری تمرینات و کلاس های آموزشی این رشته ورزشی در سراسر کشور را اعلام کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، صبح امروز ۲۸ اردیبهشت ماه شواری تصمیم گیری فدراسیون به ریاست مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون به منظور تصمیم گیری در خصوص برگزاری فعالیت های رشته موتوسورای و اتومبیلرانی تشکیل جلسه داد و  پس از بررسی های مختلف با حضور مسئولین فدراسیون با صدور اطلاعیه ای زمان فعالیت های ورزشی و میدانی این رشته ورزشی را اعلام کرد.

با توجه به مصوبات و دستورالعمل های جدید وزارت ورزش و جوانان، ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، تمرینات موتورسواری و اتومبیلرانی و کلاس های آموزشی این رشته ورزشی در همه سطوح از ابتدای خرداد ماه با رعایت کلیه اصول و پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا بدون حضور تماشاگر آغاز می گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا