اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تارتار: همین که هنوز نباخته‌ایم، برای ما یک برد محسوب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همین که از بازی‌ها دست خالی بیرون نیامده‌ایم، برای ما یک برد محسوب می‌شود.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از تساوی برابر مس کرمان اظهار داشت: بازی سنگین و فیزیکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مقابل مس کرمان داشتیم و از روز قبل چنین بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش‌بینی می‌کردیم. از طرفی کیفیت چمن زمین هم چنگی به دل نمی‌زد و این اجازه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بازیکنانمان نمی‌داد که بتوانند عملکرد خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشند. هر دو تیم بازی خوب و فیزیکی را ارائه دادند و هر دو تیم با ارسال توپ‌های بلند به دنبال گرفتن نتیجه بودند. در ادامه بازی با تغییراتی که در نفرات خود ایجاد کردیم، می‌خواستیم مالکیت توپ را در میانه میدان برای خودمان نگه داریم و موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم. من فکر می‌کنم نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی افزود: همان‌طور که گفتم در صحبت‌های خودم گفتم زمین بازی کیفیت مناسبی را نداشت و به همین دلیل دو تیم سوای بازی خوبی که نشان دادند نتوانستند تکنیکی عمل کنند.

تارتار در خصوص ۶ مساوی در ۶ هفته لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: امسال لیگ بسیار سختی را شاهد هستیم. همین که از بازی‌ها دست خالی بیرون نیامده‌ایم، برای ما یک برد محسوب می‌شود؛ چراکه می‌توانیم در ادامه با عملکردی خوب در جدول جهش خوبی را داشته باشیم. امسال تیم‌ها از نظر کیفیت خیلی بهم نزدیک هستند. امسال هم قرعه طوری به نام ذوب‌آهن خورده است که بازی‌های سخت در خانه است و بازی‌های متوسط‌مان بیرون از خانه و امتیازهایی که تا به اینجا گرفته‌ایم، ما را امیدوار می‌کند تا در ادامه و در هفته‌های آینده لیگ به گرفتن نتایج بهتر فکر کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =

دکمه بازگشت به بالا