اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تارتار: از هواداران تشکر می کنم که مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از هواداران تشکر می کنم که مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند و در بردمان نقش بسزایی داشتند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان تهران در نشست خبری اظهار داشت: از هواداران تشکر می کنم که مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند و در این برد نقش بسزایی داشتند. ۷-۸ دقیقه ابتدایی بازی را خوب شروع کردیم ولی در ادامه پیکان بهتر از ما بود و توپ و میدان را در اختیار گرفت و می‌توانست به ما صدمه بزند ولی موقعیت گل آنچنانی نداشتند و ما داشتیم بد کار می‌کردیم و مجبور به تعویض شدیم.

وی ادامه داد: با این تغییرات به بازی مسلط شدیم و قبل از سوت پایان نیمه اول به گل رسیدیم که بسیار ارزشمند بود و توانستیم استراتژی را به بازیکنان بین نیمه بگوییم که چکونه بازیکنان در نیمه دوم بازی کنند.

وی افزود: می توانستیم به گل های بیشتری برسیم و فوتبال زیبایی را شاهد بودیم بخصوص در نیمه دوم خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه می روند. مشکلات انقدر زیاد است که برد ملوان می تواند کمی از مشکلات مردم را کمتر کند.

تارتار در مورد تعویض های غیر قابل پیش بینی در نیمه اول گفت: عرض کردم بد کار می‌کردیم. یکی دو بازیکن ما مثل همیشه نبودند و این باعث شده بود در مالکیت توپ دچار مشکل شود و بعد از تغییر وضعیت تیم بهتر شد. پیش می‌آید برخی وقت‌ها بازیکن شرایط خوب را ندارد و خوب شد که به موقع تعویض کردیم و ممکن بود تیمی که در نیمه اول گل می خورد ما باشیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه به بازیکنی مثل افشار صداقت میدان دادید گفت: هر سه دروازه بان ما خوب هستند. پرهام قناد هم از مکتب ملوان است و حسین منادی هم هست که باهم رقابت می کنند و هرکدام بهتر است را استفاده می کنیم. وقتی دیدیم در بازی خانگی مقابل تیم پیکان هستیم به صداقت بازی دادیم. به او قول دادم تا زمانی که خوب باشد بازی می کند و خط دفاع ما هم خوب عمل کرد و پیکان موقعیت آنچنانی نداشت وقتی اینقدر انسجام داریم می‌توانیم به هر سه دروازه‌بان بازی بدهیم. ملوان در خانه شرایط سختی برای حریفان ایجاد می‌کند و یک یار بیشتر از رقبا در خانه داریم.

وی در مورد خانزاده گفت: او قبل از نقل و انتقالات از ما جدا شد.

تارتار در مورد درگیری‌ها در پایان مسابقه، گفت: پشتم به صحنه بود ظاهراً با توپ جمع کن ما به مشکل برخورد که بازیکن ما دخالت کرد و اشتباه کرد زیرا بازیکن نباید دخالت می‌کرد و اخراج می‌شد. با این مساله برخورد می‌کنیم. اشتباه کرد وارد این درگیری شد.

سرمربی ملوان در مورد درگیری با خطیبی گفت: در موردش صحبت نمی‌کنم.

وی در مورد دیدار آینده ملوان با نفت آبادان گفت: بازی ها سخت است. ما نیمه اول دقایقی تحت فشار تیم جوان پیکان بودیم و برای بازی بعدی هم طرح و برنامه خاصی داریم که در تمرینات انجام می دهیم.

تارتار در مورد وضعیت بد زمین گفت: گفتند که بخاطر شرایط بد آب و هوایی باعث شده نتوانند بذر پاشیده شود. امیدوارم در این وقفه تا بازی بعدی شرایط زمین بهتر شود ما دومین خط حمله لیگ هستیم و تیم هجومی و خوبی داریم و جز تیم هایی هستیم که کمترین حمله روی دروازه ما انجام شده و تیم منسجم و خوبی هستیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا