اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

تاج و مدیران فدراسیون فوتبال با وزیر خارجه دیدار کردند

مسوولان فدراسیون فوتبال به دیدار وزیر امور خارجه رفتند.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین امیرعبداللهیان، روز سه شنبه ۲۴ مردادماه با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مدیران این فدراسیون در دفتر کار خود دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن پراهمیت خواندن ورزش مردمی فوتبال در ایجاد نشاط در بین جوانان و آحاد مردم ایران، توانمندی های فوتبال تیم ملی و باشگاهی کشورمان را ارزشمند و قابل تقدیر خواند.

امیرعبداللهیان ضمن اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی کشور برای ارائه همه گونه تسهیلات و مساعدتهای لازم برای تیم های فوتبال کشورمان جهت انجام دیدارهای موفق بین المللی، در جریان آخرین وضعیت ورود و نصب سیستم های VAR قرار گرفته و ضمن هماهنگی با مسئولان ذیربط، بر ضرورت تسریع در نهایی شدن ورود این سامانه ها و نصب در ورزشگاههای کشور تاکید کرد.

در این دیدار، آقای مهدی تاج نیز ضمن قدردانی از حمایتهای وزارت امور خارجه از ورزش فوتبال کشور، وزیر امور خارجه را در جریان آخرین وضعیت تیم ملی و سایر تیم های باشگاهی قرار داد.

 در این دیدار علاوه بر مهدی تاج، رئیس فدراسیون و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا، محمد مهدی نبی، نائب رئیس اول فدراسیون و مدیر تیم ملی، منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون و هدایت اله ممبینی، دبیر کل فدراسیون نیز حضور داشتند.

امیرعبداللهیان در همین باره در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز با رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران ارشد آن دیدار کردم.

وی افزود: ‏جناب تاج از حضور فعال ایران در پست نهادهای بین المللی فوتبال خبر داد و از جایگاه ارزشمند فوتبال ایران گفت.

وزیر خارجه تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است. ‏همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا