اخبار ورزشیسایر اخبار

ثبت نام ۲ کاندیدای دیگر برای حضور در انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولین

بعد از گذشت ۸ روز از آغاز زمان ثبت نام متقاضیان ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ۲ نفر دیگر برای تصدی این پست اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، نام نویسی از کاندیداهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در حالی از دوشنبه هفته گذشته (۱۸ آذرماه) آغاز شده است که بعد از گذشت ۸ روز در این مدت، امروز ۲ نفر دیگر ثبت نام کردند تا جمع ثبت نام کنندگان به ۴ نفر برسد.

جعفر عسگری، جانباز دفاع مقدس و رئیس انجمن فوتبال قطع عضو، به عنوان سومین کاندیدا و محمدحسن قادری، جانباز دفاع مقدس، استاد و مشاور فرهنگی دانشگاه، عضو شورای راهبردی فدراسیون همگانی، مدیر توانبخشی آسایشگاه‌های جانبازان امام خمینی (ره) و شهید بهشتی نیز به عنوان چهارمین کاندیدا، برای تصدی این پست ثبت نام کردند.

پیش از این نیز نقی مهدوی رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مازندران و محمدرضا موچانی کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران (مربی و داور درجه یک پاراوزنه‌برداری) به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده‌اند.

نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین طبق قانون به مدت ۱۰ روز کاری، تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت.

بعد از استعفای حمید ‌علی‌صمیمی از ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین پس از ۲۱ ماه فعالیت (وی بهمن ماه سال ۹۶ با کسب اکثریت آرا ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفته بود)، وی با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی منصوب شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا