اخبار ورزشیسایر اخبار

بیکاری موقت کارمندان فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعلیق رویدادهای ورزشی، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان کارمندان خود را موقتاً بیکار کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان تمام کارمندان خود را در لوزان به صورت موقت بیکار کرد تا این موضوع که به خاطر ویروس کرونا ایجاد شده تاثیر کمی در وضعیت مالی این سازمان ایجاد کند.

فدراسیون جهانی از طرحی که دولت در سوئیس در نظر گرفته استفاده کرده که بخشی از دستمزد کارمندان سازمان‌های تحت تأثیر بحران کرونا را پرداخت می‌کند.

سخنگوی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به insidethegames گفت که برای مقابله با اثرات بیماری همه گیر باید سال آینده تنظیمات بیشتری را انجام دهد.

وی همچنین اعتراف کرد که تیراندازی با کمان انتظار دارد در هر سال زمانی که درآمد المپیک را دریافت نکند با ضرر و زیان نقدینگی را از دست بدهد. به تعویق افتادن بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به همراه لغو و تعویق رویدادهای مختلف به خاطر شیوع ویروس کرونا فشار مالی قابل توجهی بر فدراسیون ها به وجود آورده است.

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به عنوان سومین رشته المپیکی پیش بینی می کرد ۱۸.۶۰ میلیون دلار از المپیک درآمد کسب کند.

کمیته بین‌المللی المپیک با فدراسیون‌های جهانی در حال مذاکره است تا بتواند با توجه به تعویق المپیک کمک های مالی به آنها داشته باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا