اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

بیشترین هت تریک را رونالدو یا مسی انجام داده‌اند؟

با هت تریک رونالدو در بازی النصر دوباره بحث بهترین بازیکن تاریخ داغ شد.
به گزارش پیشرو ورزش، اینکه چه کسی «بزرگترین در تمام دوران تاریخ است» به نظر می‌رسد همچنان یک بحث فوتبالی پایان ناپذیر است.
پس از اینکه کریستیانو رونالدو شنبه و همین طور سه‌شنبه شب هت تریک خیره کننده‌ای را انجام داد، بار دیگر این بحث داغ شد. این ستاره پرتغالی با هت تریک در ۲ بازی یک نقطه عطف دیگر به آمار چشمگیر خود اضافه کرد تا اختلاف گل را با رقیب همیشگی خود یعنی لیونل مسی در تعداد هت تریک های به ثمر رسانده بیشتر کند.
رونالدو تا بازی روز شنبه النصر ۶۴ هت تریک حرفه ای را در کارنامه خود ثبت کرد در حالی که مسی که در باشگاه آمریکایی اینتر میامی بازی می کند، ۵۷ بار این کار را انجام داده است.
این بازیکن آرژانتینی عملکرد قابل توجهی برای تیم جدید خود داشته و زمان دارد تا هت تریک‌های دیگر به ثمر برساند تا با رونالدو برابری کند. دارنده ۸ توپ طلا بیش از یک سال بدون هت تریک بوده این در حالی است که رونالدو پس از ۳۰ سالگی بیشتر از قبل هت تریک کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا