اخبار ورزشیسایر اخبار

بوکس احمد کومرت| پیروزی جمالی با انصراف حریف/ برنز ۷ بوکسور ایران قطعی شد

علی جمالی در نخستین مبارزه به مصاف نماینده ترکیه رفت اما این مشت زن با اعلام انصراف حاضر به مبارزه نشد تا نماینده کشورمان برنده اعلام شود.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در سومین روز از تورنمنت بوکس احمد کومرت ترکیه ۷ بوکس کشورمان روی رینگ رفتند.

علی جمالی نماینده وزن ۹۱+ کیلوگرم به مصاف اوگور ایدیمیر از ترکیه رفت اما بوکسور حریف در ادامه مبارزه به دلیل آسیب دیدگی حاضر به مبارزه نشد و آخرین نماینده کشورمان به پیروزی کار خود را آغاز کرد.

دانیال شه‌بخش بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان که در رده بزرگسالان نخستین تورنمنت بین‌المللی خود را تجربه می‌کند، در مبارزه مقابل ماهوت از مراکش سزاوارانه به برتری رسید.

مسلم مقصودی در وزن ۶۹کیلوگرم مقابل باتومبور از مغولستان قرار گرفت. این مبارزه در حالی انجام شد که دست راست بوکسور کشورمان در تمرینات تیم ملی آسیب دیده بود و مقصودی کمتر توانست از ضربات دست عقب خود استفاده کند اما با تمام این تفاسیر این مسلم بود که پیروز میدان لقب گرفت.

سجاد کاظم‌زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم در دور اول مقابل بوکسور قزاقستانی قرار گرفت اما در نهایت مقابل این بوکسور قزاق بازی را واگذار کرد.

طوفان شریفی، امید احمدی صفا و احسان روزبهانی و دانیال شه‌بخش هم امروز مقابل حریفان خود به برتری رسیده بودند. شاهین موسوی، اشکان رضایی و سجاد کاظم زاده از گردونه رقابت ها حذف شدند.

بدین ترتیب در پایان در مبارزات امروز (پنجشنبه) امید احمدی صفا در ۵۲ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش در ۵۷ کیلوگرم، مسلم مقصودی در ۶۹ کیلوگرم، احسان روزبهانی و طوفان شریفی در ۹۱ کیلوگرم و علی جمالی در به ۹۱+کیلوگرم مقابل رقیبان به برتری رسیده و مدال برنز خود را قطعی کردند. حسین دانشور هم در ۸۱ کیلوگرم روز گذشته مدال برنز خود را قطعی کرده بود.

اشکان رضایی در ۶۳ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در ۶۹ کیلوگرم و سیدشاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم با قبول شکست مقابل حریفان، از دست‌یابی به مدال بازماندند.

علیرضا استکی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به عنوان مربی او را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. رقابت‌های بوکس احمد کومرت از ۲۴ دی ماه در شهر استانبول آغاز شده و تا ۵ روز ادامه دارد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + ده =

دکمه بازگشت به بالا