اخبار ورزشیسایر اخبار

غلامی با معاون وزیر ورزش دیدار کرد/ آرین راهی ارمنستان شد

استاد بزرگ شطرنج ایران صبح امروز دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان داشت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، آرین غلامی، شطرنج باز کشورمان در پایان مسابقات بین المللی ریلتون سوئد ضمن عبور از ریتینگ زنده ۲۵۰۰ موفق به کسب اولین نورم استادبزرگی شد.

در پایان این رقابت‌ها آرین غلامی ضمن عبور از ریتینگ زنده ۲۵۰۰ موفق به کسب اولین نورم استادبزرگی شد. نقطه عطف عملکرد غلامی در مسابقات بین المللی ریلتون سوئد، در بخش بلیتز بود. در این بخش آرین غلامی با ۶ پیروزی به نایب قهرمانی رسید.

آرین در دور هفتم به حریفی از رژیم اشغالگر قدس برخورد ولی حاضر به مسابقه با او نشد تا از سکوی اولی باز ماند. اگرچه انصراف از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، آرین را از پاداش دلاری خوب دور کرد اما شطرنج باز ایرانی در اقدامی جوانمردانه دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به قهرمانی ترجیح داد.

این قهرمان شطرنج ایران صبح امروز دیداری با محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان داشت که در این جلسه داورزنی از عملکرد و اقدام جوانمردانه آرین غلامی تقدیر و تشکر کرد. همچنین معاون وزیر ورزش و جوانان قول داد که حمایت کاملی از غلامی داشته باشد.

استاد بزرگ شطرنج ایران صبح امروز برای حضور در رقابت‌های یادبود مارگانیا راهی ارمنستان شد. او تنها ایرانی حاضر در این مسابقات خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا