اخبار ورزشیفوتبال جهان

دو پیشنهاد جذاب برای سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا

دو باشگاه منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن روبرتو مانچینی هستند.
به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی ایتالیا به شکل ناباورانه‌ای از صعود به رقابت‌های جام جهانی باز ماند چرا که شاگردان روبرتو مانچینی در دیدار نیمه نهایی پلی آف از مقدونیه شمالی شکست خوردند و نتوانستند راهی فینال شوند.

پس از این ناکامی بزرگ شایعات زیادی در مورد آینده روبرتو مانچینی شنیده شده است. ایتالیا طی روزهای آینده یک بازی دوستانه برابر ترکیه برگزار خواهد کرد اما منابع ایتالیایی گزارش می دهند که روبرتو مانچینی بعد از این مسابقه احتمالاً از سمت هدایت آتزوری کناره‌گیری خواهد کرد.بازگشت به فوتبال باشگاهی محتمل‌ترین آینده برای روبرتو مانچینی محسوب می شود. اگرچه او نتوانست با ایتالیا راهی جام جهانی شود اما همان فتح یورو باعث شده که این سرمربی مشتریان زیادی داشته باشد.

در همین راستا نشریه دیلی میرر انگلیس گزارش داده که دو باشگاه منچستر یونایتد و پاری‌سن ژرمن به دنبال روبرتو مانچینی هستند. رالف رانگنیک در پایان فصل از هدایت یونایتد کنار خواهد رفت و مائوریسیو پوچتینو نیز به احتمال فراوان آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن ژرمن را تجربه می کند بنابراین به نظر می رسد که رقابت جذابی بین این دو تیم برای به خدمت گرفتن مانچینی وجود خواهد داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =

دکمه بازگشت به بالا