اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

بهره مالی بارسلونا از ال کلاسیکو

باشگاه بارسلونا از میزبانی بازی ال کلاسیکو درآمدزایی خوبی داشت.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «اسپورت» اسپانیا خبر داد باشگاه بارسلونا از دیدار ال کلاسیکو دو روز پیش به میزبانی رئال مادرید درآمد خوبی را کسب کرده است.

شاگردان ژاوی هرناندز در این بازی حساس در وقت های اضافه تسلیم درخشش بلینگام شدند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی باشگاه بارسلونا از بلیت فروشی، پیراهن فروشی و اسپانسرهایش در بازی ال کلاسیکو درآمد ۷ میلیون یورویی(تقریبا ۴۰۰ میلیارد تومانی) داشته است.

بارسلونا قبل از ال کلاسیکو پیراهن های مخصوص این بازی تولید کرد و قیمت هر پیراهن نزدیک به ۳هزار یورو بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا