اخبار ورزشیفوتبال جهان

بهترین گلزنان حال حاضر فوتبال ؛ مسی ۴۱ گل از رونالدو عقب است +عکس

رونالدو با ۷۵۶ گل در دوران بازیگری خود، گلزن‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیاست.

به گزارش پیشرو اسپرت، سایت اسپورت ۳۶۰ با استفاده از آمار سایت ترانسفرمارکت طرحی جالب از ۵ گلزن برتر حال حاضر فوتبال دنیا را منتشر کرد.

کریستیانو رونالدو ۳۵ ساله که اکنون در باشگاه یوونتوس توپ می‌زند با ۷۵۶ گل در صدر گلزنان حال حاضر فوتبال اروپا قرار دارد.

او ۶۵۴ گل در مسابقات باشگاهی (اسپورتینگ – منچستریونایتد – رئال مادرید و یوونتوس) گل زده و برای تیم ملی پرتغال نیز ۱۰۲ بار دروازه‌ حریفان را باز کرده است.

لئو مسی نیز با ۷۱۵ گل و اختلاف ۴۱ گله نسبت به رونالدو در رده دوم قرار گرفته است. فوق ستاره آرژانتینی ۶۴۴ گل برای بارسلونا و ۷۱ گل برای تیم ملی به ثبت رسانده است.

در رده سوم زلاتان ایبراهیموویچ قرار گرفته است و توانسته ۵۴۰ گل در ۲۲ سال بازیگری خود به ثبت رساند.

ستاره سوئدی ۴۹۶ گل در مسابقات باشگاهی ( مالمو سوئد- آژاکس – یوونتوس – اینترمیلان – بارسلونا – میلان – پاری سن ژرمن – منچستریونایتد – ال‌ای‌گلکسی) به ثبت رسانده و برای تیم ملی نیز ۶۲ بار دروازه حریفان را باز کرده است.

در مقام چهارم رابرت لواندوفسکی، ماشین گل‌زنی بوندس لیگا و لهستانی فوتبال جهان ایستاده که ۴۹۴ بار دروازه حریفان را باز کرده است.

«لوانگلفسکی»، لقب بایرنی‌ها به او، ۴۵۶ گل در مسابقات باشگاهی (دلتا ورشو – لژیا ورشو – ژنیچ – لخ پوزنان – دورتموند و بایرن مونیخ) به ثبت رسانده و در تیم ملی لهستان نیز ۶۳ بار گلزنی کرده است.

در رده پنجم نیز لوئیس سوارس، مهاجم سابق بارسلونا قرار گرفته است که مجموعا ۴۷۳ گل به ثبت رسانده است.

او که تابستان از بارسلونا راهی اتلتیکومادرید شد در آنجا درخشان است و برای مادریدی‌ها گلزنی می‌کند. سوارس ۴۲۵ گل در دوران باشگاهی ( ناسیونال اروگوئه – خرونینگن هلند – آژاکس – لیورپول – بارسلونا و اتلتیکومادرید) و ۶۳ گل در تیم ملی اروگوئه به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا