اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

برگزاری کارگاه مجازی سلامت روحی و روانی ورزشکاران در شرایط کرونا به همت هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

به همت هیئت اسکواش جنوب شرق تهران کارگاه مجازی ” سلامت روحی و روانی ورزشکاران در شرایط کرونا” برگزار گردید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، این کارگاه مجازی که با  حضور  دکتر اکرم عباسی

(روانشناس ورزشی) به صورت گفتگوی مجازی و با  پخش از صفحه اینستاگرام این هیئت برگزار شد، در خصوص سلامتی روحی و روانی ورزشکاران در ایام کرونایی نکات مهمی بیان گردید.

دکتر عباسی در این گفتگوی مجازی گفت: در این شرایط و اوضاع کرونایی که همه درگیر آن هستند بهداشت روح و روان هر انسان به روان آن بر می گردد. وی افزود : ورزشکاران عزیز باید بدانند در این شرایط کرونایی اضطراب و نگرانی های زیاد باعث می شود کارایی ورزشی ورزشکار کمتر گردد.

این روانشناس ورزشی بیان داشت : بهترین راه ورزش در این ایام ، استفاده از حداقل امکانات ورزشی و اجرای ورزش در منزل می باشد.

دکتر عباسی انجام پیاده روی ، نوشیدن چای سبز و مصرف ویتامین ث را یکی از نیازهای بدنی افراد عنوان داشت که به کاهش بار روحی و روانی ناشی از این ویروس منحوس و انجام منظم ورزش ، کمک شایانی می نماید.

این استاد روانشناس در پایان ضمن توصیه ورزشکاران به رعایت اصول و قواعد بهداشتی جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس منحوس کرونا، ورزشکاران را به تنظیم خواب مناسب دعوت کرد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا