اخبار ورزشیسایر اخبارورزش تهران

برگزاری مراسم هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد جوانان با حضور استاندار تهران

با حضور استاندار تهران، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مراسم هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، این مراسم هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران با هدف ایجاد شبکه سازی در حوزه جوانان با حضور محسن منصوری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ، علی جوادی مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران و جمعی از اعضای مجمع جوانان و مسئولین سمن های استان تهران امروز چهارشنبه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نمایندگان سمن ها و تشکل های جوانان مشکلات و موانع موجود در این حوزه را بیان کردند و از استاندار تهران درخواست کردند تا در رفع این موانع حوزه جوانان استان را همراهی و یاری رسانند.

همچنین در ادامه ی این مراسم علی جوادی  مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران طی سخنانی بیان داشت:

قبل‌از عید شش جلسه در ارتباط با موضوع ایجاد شبکه سازی و مسائل جوانان برگزار شد و پیگیر موضوع جوانان و بحث شبکه‌سازی هستیم.

هر دو مسئولیت ورزش و جوانان را در استان تهران با هم ارزیابی می‌کنیم و حتما موضوع را در شهرستان‌ها و حوزه‌ها پیگیری خواهیم کرد.

-ایجاد ۱۴ و ۱۵ پروژه خانه جوان را در برنامه خود داریم و طبق قول استاندار محترم تهران، تا زمان اجرایی شدن آن پروژه ها، منتظر دراختیارگذاشتن یک سمن سرا در تهران هستیم.

آخرین سخنران این مراسم محسن منصوری استاندار تهران بود، وی در سخنانی بیان داشت:

تهران باید اجتماعی اداره شود، نه اقتصادی، نه سیاسی و نه امنیتی.
با توجه به سخنان مقام‌معظم رهبری که ‌فرمودند استفاده از حلقه‌های میانی از اولویت‌ها باشد؛ عقل نیز حکم می‌کند وقتی مجموعه‌هایی در امورات مختلف اجتماعی در حال فعالیت هستند، چرا دولت باید دخالت کند؟
ما مجموعه‌های خیریه بسیار زیادی داریم که کلی از برنامه‌های اجتماعی و ظرفیت‌های گروهی مردم را انجام می‌دهند، برنامه هایی که دولت شاید در خیلی از مسائل آن نتواند دخالت کند.
جلسه‌ها، باید جلسه‌های کاری باشد و خروجی های خوبی در موضوعات جوانان هم داشته باشد و نه ‌فقط صرفا جلسه ای برگزار شده باشد.
برای اداره کشور و اجرای دستورات مقام‌ معظم رهبری، کارها را به تشکل‌های مردمی می سپاریم و با تشکل‌های مردمی پیش خواهیم برد و از تشکل‌های مردمی استفاده خواهیم کرد.

منصوری خاطرنشان کرد: تاکیدم به مدیران استان و فرمانداران همواره این بوده که از میان جوانان کادرسازی مدیریتی انجام دهند و در استانداری تهران تاکنون این کار را انجام دادیم.

استاندار تهران ادامه داد: مسائل تهران سخت و پیچیده است، اما معتقدم قابل رفع است و اگر با برنامه تلاش کنیم خدا هم نصرت می دهد.

منصوری تصریح کرد: با تمام توان در خدمت رفع مطالبات جوانان استان هستم و برای اداره کشور نیاز به حضور مردم و جوانان داریم و هرجا که ببینیم کار به دست جوانان به درستی در حال انجام است، به عنوان دولت خود را کنار می کشیم.

 

خبرنگار: شهرزاد قاسم زاده نوا/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا